6 Şubat 2018 Salı

İnstagram ile Pazartesi #210

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:yilmazailesi6109
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Kocamı çaldılar!!!!
Sürprizzzz Türkiye'deyiz!
Pattt diye geldik. Evdekilerin şok anı da videoda hemen ekliyorum!








Hafta sonu kendimizi Urla ve Alaçatı tarafına attık.
 Türk kahvaltısı ve harika bir sohbet başka ne istenir?




Aaaa biz :)
Türkiye'de bir başka mutlu görünüyorsunuz diyor herkes!
E nasıl olunmaz ki?




Delikli Koy diye bir yere gittik. Ah işte ahhh burada yedim rüzgarı böğrüme böğrüme!





Yeni kitaba da başladım, hasta yatağımda!
Çok keyifli gidiyor kitap.




Veee kapanış Tayvan'dan vallahi oraya da gittik, geldik!

Güzel bir hafta olsun hepimiz için. İyi düşünelim iyi olsun!
Serinin diğer yazıları için buraya tık tık 

14 yorum:

  1. Gecmis olsun Sergul.Ailenle guzel anilar biriktirmen dilegiyle.
    Hollandadan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Allah mutluluğunuzu daim etsin.

    Çoğunluktan farklı bir fikrim var mutluluk konusunda, tabii ki insanın özlediklerine kavuşması çok güzel ve mutluluk verici ancak bence keramet Türkiye'de değil rutini kırmakta. İnsan -üzücü konular hariç- girdiği döngüden çıktığı zaman sanki daha bir ferahlıyor, aydınlanıyor. Belki sadece benim için bu böyledir bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. inşallah bir gün beraber gezmekde nasip olur.

    YanıtlaSil
  5. çok duygulandım videoda çok .gözlerim doldu hasret özlem aile bunlar güzel şeyler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir blogunuz var tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. Nerelerdesin Sergül'cüm? Özledik seni, umarım iyisindir, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sergul hanim merhaba,size ve degerli esinize selamlar,size Japonya ile ilgili bir sorum vardi,6-12 aylik Japonca kursu icin gelmeyi dusunuyorum ama Tokyo ve Osaka haricinde sehir arastiriyorum.bu iki sehir haricinde tavsiye edebileceginiz bir yer var mi?Mutlulik her daim siz ve degerli esinizin yaninda olsun

    YanıtlaSil
  9. Ben sizi okuyorum hiç yorum yazmadım.Yorum yazılmadığı için artık okunmadığınızı mı düşünüyorsunuz giderek azaldi paylaşımlarınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum almadigim icin yazmıyorum diyemem ama tabii unuttum ben de buraları

      Sil
    2. biz yol arkadaşıyız ama? :)

      Sil
    3. Naçizane fikrim paylaşın bizimle, siz de unutmayın lütfen

      Sil
  10. İnşallah daha aktif olursunuz. Biz sizi unutmuyoruz 😊

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül