28 Eylül 2017 Perşembe

Dinliyorum, Okuyorum, İçiyorum #7



Dinliyorum:  Yaşar'la yatıp Yaşar'la kalkıyorum. Konserden beri hala etkisindeyim. Zaten her paylaşımımda görüyorsunuz. Konseri izlediniz mi? Canlı performansına da bayıldım!



Okuyorum: Çocukken okuduğum kitapları yeniden okumaya çalışıyorum. Elimde İthaki Yayınları'ndan çıkan sert kapak var. Harika değil mi ya?


İçiyorum: 
Havalar soğumaya başladığı için sıcak çaylarıma geri döndüm oley! Hava yağmurlu olduğu zaman vücut ağrılarım oluyor, ona etki eder belki niyetiyle Yogi Tea Musccle Recovery çayı içiyorum.
Çaydan satın almak için buraya tık tık

Siz neler dinliyor, okuyor ve içiyorsunuz?

Serinin diğer yazıları için buraya tık tık 

1 yorum:

  1. Bu aralar en çok Kargo'nun Kehribar'ını ve Pilli Bebek'in Çoğu Zaman'ını dinliyorum. Daha çok klasik okumak adına Gurur ve Önyargı'yı okuyorum. Ve yeşil çaya alışmaya çalışıyorum. 🤗

    Blog görünümünü değiştirmişsin. Ne zaman değiştirdin bilmiyorum ama pek seni yansıtmıyor gibi Sergül abla. Senin samimiyetini ve içinin güzelliğini yansıtamıyor gibi. Yine de yazıların yeter bana. Çook seviliyorsun. Sevgiyle kal. 🤗

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül