20 Haziran 2017 Salı

İnstagram ile Pazartesi #207

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.





Upuzuuuuuun süren bir yolculuk sonunda Türkiye'deyim. Videoları izlediniz mi? Önce Kore aktarması yaptım. 10 saat Kore'de kaldım.







İstanbul'a inerken basınçtan öleceğim sandım. O ne biçim bir ağrı ve sancıydı anlatamam. İzmir uçağı kapısında bu haldeydim.








Bütün sancılar, acılar yüzlerini görünce geçti ama o yorgunluk bu sene bitirdi beni. Yaşlandım a dostlar!




Geldiğimden beri resmen meyve ile besleniyorum. Yeşil erik de buldum hava şartları sağolsun! Yıllardır yemiyordum! Mis mis!




Sercan geldi Söke'ye bizi alıp Kuşadası'na götürdü ve böylece görebildim Ada'yı. Yoksa geldiğimden beri gitmemiştim.




Ve tabii ki H&S alışverişi de yaptım. Alışveriş yapar yapmaz kargoya kavuşmak çok güzel bir duyguymuş be :) 
Bol kalem, defter ve mürekkep yazıları gelecek. Beklemede kalın!

Güzel bir hafta olsun hepimiz için. İyi düşünelim iyi olsun!
Serinin diğer yazıları için buraya tık tık 

1 yorum:

  1. Sergülcüm sana bol kucaklamalı sevgilerimi gönderdim, aldın di mi? Kitap şahanedir ama ben çoook ağır okuyabiliyorum halen, araya başka kitaplar da giriyor hep, ara sıra yorumlarını da bekliyorum... Sevgiyle ve huzurla kal tatlım...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül