8 Nisan 2017 Cumartesi

Aşık Oldum!!! Şiddetle Tavsiye Ederim



Bugün iherb'den yapmış olduğum son alışverişim ulaştı. Son alışverişimde Method markasına ait cam yüzeyler için ve her yeri silmek için 2 ürün almıştık.



İkisinden de çok memnun kalınca serinin başka ürünlerini denemek istedim. Ve banyo için ylang ylang kokulu temizleyiciyi attım sepete.
Bugün geldi ve az önce denemek için banyoyu temizledim. Öncelikle kokusuna aşık oldum!!!!
Yoshiiii koşşş diye bağırdım ve o da bayıldı!
Temizle işini de çok güzel yapıyor ama o kokusu!!!
Günlük banyo temizleyici diye geçiyor. 
Kokusu için her gün banyo temizlenir yani :)

İherb alışverişi yapıyorsanız! Mutlaka tavsiye ederim. 

iherb'den yapacağınız  ilk alışverişinizde  indirim kazanmak için QSR131 kodunu kullanmayı unutmayın :)


Method Glass+ Surface için buraya tık tık 

Method All-Purpose için buraya tık tık 



Diğer iherb yazılarım

iherb alışverişim için buraya tık tık 

Organik Alışveriş için buraya tık tık 

Yine Organik Alışveriş için buraya tık tık 

iherb alışverişim için buraya tık tık 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül