4 Mart 2017 Cumartesi

Komeda's Cafe öncesi ve sonrası



   En sevdiğim rutinlerimizden biri cafe ziyaretlerimiz. Genel olarak aynı 'zincir' cafelere gitsek de aynı zevki alıyoruz.

 Fotoğraflar eski 2010 olabilir. Saçlarım koyuymuş, telefonum da iphone 4 müş :) Zaman nasıl geçiyor.



O zamanlar hala kahve içemiyordum. Bu sebeple ne zaman gitsek sıcak kakaoya talim ediyordum.



Yiyecek siparişim hala değişmedi ama hardalsız patates salatalı tost. Tamamını bitiremiyorum. Yoshi en büyük destekçim.


O eskiden bundan sipariş ediyordu ama ya menüde yok artık ya da Yoshi'nin zevki değişti.


Cafe fotoğrafları çekmeyi de seviyorum.




Geçen hafta okul çıkışı eve yakın Komeda'ya gittik. Bakın ben artık ne sipariş ediyorum :)
İyi seyirler

5 yorum:

  1. Sergül ablacım Japon kafeleri de ayrı bi güzelmiş ☺👍🏼

    YanıtlaSil
  2. Güzel mekanmış, her şey ahşap ve içerisi çok aydınlık. Bayılırım böyle mekanlarda oturmaya. Afiyet olsun geçmiş günlerine :)

    YanıtlaSil
  3. Bizim yerimize de yiyin. Afiyet olsun! :D

    YanıtlaSil
  4. Biraz ters ama kime nereye başvuracağımız belli değil bu nedenle buraya yazıyorum. Bilen varsa bana enerjimerkezim@gmail.com adresinde yazsın Statik elektirik ile tarım. Bitkilerin 20 kat daha hızlı büyümesini Yılda 20 defa ürün alınmasını sağlayacak bir yöntemdir. Statik elektirikle yüklenen tarağın musluktan akan suyu çekmesine dayanır. Bitki sera yada fabrikada yetiştirilir. Tavanda statik elektirik yüklü bakır yada cam panaller bulunur. Rüzgar gücü ile statik elektirik sağlanır. Besleyici olarak bol miktarda ot yaprak demir bulunan depodan bol miktarda mikroorganizma kanal ile aktarılır. Bitkiler fotosentez yapmaz. Fotosentezi plaktonik mikro organizmalar yapar. Tohum her seferinde yukarı doğru büyür. sağa sola aşağı değil. Bu beyin kas sinir sistemi gerektirir. Bitkilerde hiç biri yoktur. Tohum dna vazifesi görür. Mikroorganizma bu dna ı işleyerek bitki yapar. Arılar nasıl balmumundan petek yapıyorsa mikroroganizmalarda selülozdan yapar. Arılar nasıl bal yapıyorsa mikroroganizmalarda tahıl meyve sebze yapar. Rüzgar gücü ile çalışan davul sesi topraktaki suyu titreştirerek mikroorganizmaların işlevini arttırır. Statik elektirik bitkideki suyu yukarı çekerek büyümeyi hızlandırır. Bu sayede çok hızlı büyüme elde edilir. Japonyanın tarım üretimini 20 kat arttırıp gıda fiyatlarını 8 kat indirmek mümkündür.

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım videoya, eline sağlık Sergül'cüm, sakuralı kahvenin kötü çıkmasına şaşırdım, udon nefis görünüyor, Komeda kafe ne güzel bir yermiş, kitap kutulu kekler süper, Japonya'dan cadde görüntüsü harikaydı, iyi haftalaar:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül