23 Aralık 2016 Cuma

Lisedeyken Okuduğum Kitaplar




    Uzun zamandır kitap videosu çekmiyordum, özlemişim.  Ortaokuldayken okuduğum kitaplar yazısı için buraya tık tık 


 Tabii ki lise hayatım boyunca okuduğum bütün kitapları anlatmadım videoda, sadece bazılarına değindim.




Videoda bahsettiğim kitaplar

Ayşe Kulin kitapları
Paulo Coelho kitapları
Safiye Sultan serisi
Nakşidil Sultan
Diri Diri Yanmak - Souad
Tavuk Suyuna Çorba kitapları
Ernest Hemingway -  Yaşlı Adam ve Deniz
Montaigne - Denemeler
Bir Çift Yürek ve Sonsuzluğun Mesajı - Marlo Morgan
Aziz Nesin kitapları

4 yorum:

  1. Ay fotoğraf çok güzel olmamış mıııı. 💕 Renkler falan çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. 2016 yılında okuduğum kitaplar videosunu dört gözle bekliyorum sergül abla :) Bahsettiğin çoğu kitabı alınacaklar listeme ekliyorum. En son Dinle Harun Reşit kitabını okudum bir videonda izledikten sonra ve çok beğendim. Sanırım kitap zevklerimiz seninle uyuşuyor :)


    Bende blog dünyasında yeniyim. bloguma uğrayıp yorum bırakırsanız ve destek olursanız çok sevinirim. Teşekkürler :)
    http://birkucuktebessum.blogspot.com.tr/2016/12/her-moda-uygun-bitki-caylar.html

    YanıtlaSil
  3. Sergül merhaba, kitap okuma sevgini biliyorum. Kocanla aynı anda aynıı kitabı okuyup yorum yapmayıı sevdiğinizi de biliyorum. İblis döngüsü hem Türkçe hem de japoncaya çevrilmiş bir seri sana çok hitap eder mi bilemedim ama sanki yoshi severmiş gb geldi. Değerlendirin isterseniz. Kendine dikkat et ve kitapların iyileştirici etkisini görmeye devam et inşallah

    YanıtlaSil
  4. Akemashiteomedetōgozaimasu
    yeni yılın kutlu olsun Sergül.
    Kalbinde olanı nasip etsin inşallah Allah'ım.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül