26 Kasım 2016 Cumartesi

inaba Tapınağı - Gifu


   Yoshi son zamanlarda kendi başına plan yapıyor ve bana son ana kadar söylemiyor nereye gideceğimizi. Ben bayılırım zaten, bana gezmek olsun :)

 Bizi girişte karşılayan bu tapınak nedense beni çok etkiledi. Tabii ki asıl hedef burası değilmiş. Buranın sağ yanındaki yoldan ilerdeğimiz zaman karşımıza çıkıyor İnaba tapınağı


  Tapınak demek, onlarca basamak demek. Burası 'power spot' olarak biliniyormuş. Yani bir şeylerin yoğun hissedildiği, hatta hastalıklara iyi geldiğine inanılıyormuş.

İngilizce bilgi için buraya tık tık










  Günübirlik böyle kaçışlar bana, ruhuma çok iyi geliyor. Seviyorum tapınak gezmeyi. Hem bana 'eski Japonya' hissi veriyor hem de açık havada bolca yürümüş oluyoruz. Diğer türlü alışveriş merkezlerine tıkılıp kalıyoruz :(

Videosunu da ekliyorum kaçırmış olanlar için, bizimle beraber gezmiş olursunuz :)


Çayınızı, kahvenizi alın ve bütün tapınak yazılarıma bakın :) buraya tık tık hatta ben de okuyacağım :)

4 yorum:

  1. En güzelini yapıyorsunuz. Açık hava bence de en iyisi😊

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yerler insana iyi gelir huzur verir gibi hissediyorum taaa buralardan bile ..

    YanıtlaSil
  4. Üzerinde Japonca yazı olan çubukları NHK WORLD her reklam arasında gösteriyor.Neresi diye merak ederdim hep. ^-^ teşekkürler!

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül