2 Mayıs 2016 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #199

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



 Uzun zamandır deniz kokusu çekmiyordum içime. Bana iyi geldiği konusunda hemfikir miyiz?

Bu ikiliyi seviyorum :)


Kanjiler belalım benim. Bugün test şöyle böyle geçti :(

Okula gidip gelme halleri. Videosunu izlediniz mi?




Yapılacak tonla ödev olsa da ben açmış kitabımı okuyorum :) Ayracım instagramda @jewelizm hesabından.

Yoshi'yi beklerken, elimde kitabım :)


Aaaa bu kız yatakta da kitap okuyor yahu :)

Bu hafta Japonya'da resmi tatil. Güzel geçsin inşallah hepimiz için!


5 yorum:

  1. Neden bir hafta resmi tatil? Onlar için özel bir şey mi var? Bu arada iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. Arada bir eski yazılarını açıp okuyorum. İyi geliyorsun. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Japonya da neden tatil ozel bir gun veya kutlama mi var

    YanıtlaSil
  4. Kuzum benim ne güzel sen hep gül böyle..

    YanıtlaSil
  5. Allah yardimcin olsun. Cok güzel bir örneksin. Gücüne hayranim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül