29 Mart 2016 Salı

iherb Alışverişi


iherb'den yapacağınız  ilk alışverişinizde 5 dolar indirim.  %5 indirim kazanmak için QSR131 kodunu kullanmayı unutmayın :) 






Siteye üye olmak için tık tık :)

Nature's Path Chewy Granola Bars, Dark Chocolate Chips:  
Blog yazım için buraya tık tık   Satın almak için buraya tık tık  



Bitki çaylarını çok seviyorum. Hal böyle olunca sürekli yenilerini denemek istiyorum. Yogi çaylarını zaman zaman görüyordum, bu sefer sadece onları attım sepete. Ve 4'üne de bayıldım. Benden söylemesi.

Honey Lavender Stress Relief tea satın almak için buraya tık tık 

Bedtime tea (şu an bun içiyorum) satın almak için buraya tık tık 

Detox tea satın almak için buraya tık tık

Green Tea Blueberry Slim Life tea satın almak için buraya tık tık



Celestial Seasoning Morning Thunder  tea: Hala denemedim bunu :( satın almak için buraya tık tık 



Alter Eco Burnt Caramel Chocolate satın almak için buraya tık tık

Chocolove Almonds & Sea Salt in Dark Chocolate satın almak için buraya tık tık 

Chocolove Raspberries satın almak için buraya tık tık



 Panda Soft Licorice satın almak için buraya tık tık 

Dark Chocolate Dreams Peanut Butter satın almak için buraya tık tık 

Candy Tree satın almak için buraya tık tık 


Diğer iherb yazılarım

iherb alışverişim için buraya tık tık 

Organik Alışveriş için buraya tık tık 

Yine Organik Alışveriş için buraya tık tık 


6 yorum:

  1. Afiyet bal şeker olsun Sergül Abla :)

    rabia

    YanıtlaSil
  2. Harika şeyler Sergülcüm, denedikçe yorumlarını bekleriz, afiyetle tüket, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Hemen girip alışveriş yapmak istiyorum teşekkür ederiz :) bende sayfama beklerim arkdaşlar :)

    YanıtlaSil
  4. Turkiye ye maalesef sorunlu. Ürünler için doktor onaylı reçete istiyor gümrük. Çikolata için reçete. :/ şaka gibi ama.

    YanıtlaSil
  5. kredi kartıyla ödeme yaptım ancak provizyonda kaldı parayı çekmemişler minumum tutar girin diye mail adresime bir link yollanmış giriyorum tl -dolar fiyatını alışverişin olmuyor sıkıntı nedir acaba _?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül