6 Şubat 2016 Cumartesi

21 Ocaktı




Efsun'u kaybedeli tam tamına 1 ay olmuştu.
Dıştan belki bir şey belli etmesem de acıyordu her yanım.
Galata Kulesi'ne gitmeyi teklif ettim.
Hem Yoshi hem de kendim için
Ben de yıllardır hiç çıkmamıştım.
Biletimizi alıp, asansör sırasına girdik.
Kalabalıktı balkon kısmı.
Fotoğraf çekmek için durduğumda, martı geldi kondu önüme.
Efsun muydu acaba?





Videoda görebilirsiniz, 
yine gidecek sandım
kanatlarını açtığı an içim acıdı
ama o beni duydu ve gitmedi!
bu sefer gitmedi!
Teşekkür ederim martı
Teşekkür ederim Efsun!



Günler belki yine aydınlanacak ama şimdi çok karanlık!


61 yorum:

  1. Bugünlerde elbet geçecek ablacım, ama unutma biz her zaman yanındayız.

    YanıtlaSil
  2. Duygulandırdın beni be ablam.Yazılarına öyle bir duygu yüklemesi yapmışsın ki!Hissetmeye çalışıyorum seni!Paylaşmaya çalışıyorum duygularını!- ve gelen bembeyaz martı Efsun'du.Masumluğun beyazı. - Ellerine yüreğine sağlık.Allah'a emanet ol!..

    YanıtlaSil
  3. Sergul abla seni çok seviyorum ama lütfen üzülme hem bizi hem efsunu uzuyorsun o seni gokyuzunden izliyor ve sana o martiyi gobderdi o martinin otusu efsunun sana demek istedikleriydi anne demekti. Ve cok merak ediyorum cevaplarsan sevinirim efsunun olum nedeni neydi??

    YanıtlaSil
  4. Giden gelmiyor ki üzülmeyin lütfen.

    YanıtlaSil
  5. Efsun'un seni görebildiğinin farkındasın. O'nu üzme.

    YanıtlaSil
  6. Slm sergul hanim agac dikimine yetimesemde cok iyi bir isyaptigini dusunuyorum birdahakisefere kismet olursa kesinlikle varim ayrica galara kulede oturup yemek yemekte nasip olmustu guzel paylasim olmus ..saygilarimla ..

    YanıtlaSil
  7. Okudukca kalbim nasıl acıyor anlatamam size...Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  8. Bizim bir arkadaş bahsetmişti.Babası rahmetli olduktan 1 ay sonra balkonlarinda otururken beyaz bir güvercin gelmiş.Herkese bakmış. .Epey bi durmuş.uçmuş gitmiş. Onlar babaları olduğuna inanmislardi.o yörede öyle derlermış. Resmi ilk paylaştığında aklıma gelmişti. Ama belki seni üzerim diye yazmaya cekinmiştim.Rabbimin kudreti sonsuz...

    YanıtlaSil
  9. Sizi okumaya yeni başladım okuyorum ama bir yorum yapamıyorum duadan başka
    Siz çok güçlüsünüz bundan eminim

    YanıtlaSil
  10. Allah sabır versin demekten başka bir şey gelmiyor elimizden Sergül Hanım, Allah yardımcınız olsun çok üzüldüm okuduklarıma.

    YanıtlaSil
  11. Sergul canım benim bende aynı seyi düşündüm sizinle

    YanıtlaSil
  12. aydınlanacak ablam aydınlanacak Efsunun annesini mutlu görmek istiyor gülerken görmek istiyor belki de ve bu küçük ama anlamı büyük hediyeyi sana onun tarafından gönderilmiş olabilir kim bilebilir bunu sen ne kadar gülücükler saçarsan Efsunun da o kadar gülücükler saçacaktır dünyamıza sen Yoshi abi ve biz sevenleriniz göremesekte..<3

    YanıtlaSil
  13. Ne desem nasıl rahatlatsam seni?!Günlerce rüyalarımda gördüm sizi,içim sıkışarak hatta ağlayarak uyandım.Sanki benim canımdı giden..Ki ben böyle etkilendiysem sen nasılsın kimbilir :( Dualarım seninle,her aklıma geldiğinde inan ki sabır ve ferahlık diliyorum senin için,Allah yar ve yardımcın olsun,güzel meleğin güzel yürekli annesi <3

    YanıtlaSil
  14. Mutluluğun Pesinde Rabbit Hole diye bir film var Nicole Kidman'ın.Başroldeki kadın da senin yasadigin aciyi yasıyor.Bir izle istersen ne bileyim belki de acınla yüzlesmene yardımci olur.

    YanıtlaSil
  15. YEMIN EDIYORUM ELIMDEN AHHHH BISEY GELSE HERSEYIMI FEDA EDERIM SIRF KIZININ GELMESI ICIN YINE ICIMI YAKTIN SERGUL ABLA ACIN ACIMIZ SAKIN UNUTMA BU YOLDA DA YALNIZ DEGILSIN

    YanıtlaSil
  16. YEMIN EDIYORUM ELIMDEN AHHHH BISEY GELSE HERSEYIMI FEDA EDERIM SIRF KIZININ GELMESI ICIN YINE ICIMI YAKTIN SERGUL ABLA ACIN ACIMIZ SAKIN UNUTMA BU YOLDA DA YALNIZ DEGILSIN

    YanıtlaSil
  17. Her yazini okuyorum, yanliz her zaman cevap yazamiyorum. Ama Sen herzaman kalbimde, aklimda ve dualarimdasin! Yürüdügün yolda yanina yoldasim! Seni Cok seviyorum güzel insan!

    YanıtlaSil
  18. Diyecek bir şey bulamıyorum.. Allah tekrardan sabır versin :(

    YanıtlaSil
  19. Bende kelebeklerin sevdiklerim olduğunu beni görmeye geldiklerini düşünürüm hep 🙏

    YanıtlaSil
  20. Ahh daha yeni duydum Efsun'u kaybettiğinizi,çok üzüldüm gerçekten.:( Allah sabır ve güç versin. Onlar cennetin baş köşesinde sizlere şefaatçi olacaktır emin olun. Allah tekrardan sabır versin ve dirayetli olun..

    YanıtlaSil
  21. efsun her daim sizinle ...umarim acınız hafıfler ve hayata umutla devam edersiniz..efsunda annesinin ona sevgi dolu baktığı gibi yola devam etmesini isterdi...

    YanıtlaSil
  22. O hep sizinle inşallah.

    YanıtlaSil
  23. O hep sizinle inşallah.

    YanıtlaSil
  24. Günler gösterdiğin bu sabrın çiçeğini vericek inş halimiz acımız sadece Rabbimiz'e aşikar o ise hem Hakimdir hemde çok Rahim şuan içinde bulunduğun Çetin sınavın ahirette cennet bağlarında sana mutluluk olarak verilecek inş dualarımdasın Rabbim ferahlık versin herdaim Allah'a emanet ol...

    YanıtlaSil
  25. Yüce Rabbim
    Sana ve senin gibi duaya ihtiyacı olan bizlere her daim yardım etsin
    Bizleri bir an bile onu anmakdan alıkoyan dünyadaki bütün şeylerden uzak etsin
    Zaman herşeyin ilacıdır
    Bekle ve sabret
    Göreceksin Nasıl seni yalnız bırakmıyor
    Yeterki sen her nefeste Allah de
    Kitap okumak bazen insanı yorar heleki kafası çok doluysa insanın
    Sana bir tavsiye; oku ama bunun yanında mutfağa git hamurişleri yemekler yap
    Elişi yap
    Böyle şeyler de insanı rahatlatır
    Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  26. Tüylerm diken diken oldu abla.Allah sabırlar versin.Yalnız değilsin...

    YanıtlaSil
  27. Bu goruntuyu ig de ilk gordugumde benim de aklima ayni sey geldi.Evet o Efsundu.Hep etrafinda ucusacak eminim hayatin boyunca...

    YanıtlaSil
  28. Siz bunlari yazarken neler hissettiniz bilmiyorum ama benim okurken cok icim acidi cokk 😢😢 Allah sizee buyuk sabir versin

    YanıtlaSil
  29. Siz bunlari yazarken neler hissettiniz bilmiyorum ama benim okurken cok icim acidi cokk 😢😢 Allah sizee buyuk sabir versin

    YanıtlaSil
  30. Dedemi kaybettikten bir kaç Zaman sonra eve bir kelebek girdi resmen yanımıza yanaşıp konuyordu.kelebeklerin ömrü için bir gün derler ya hani,bu kelebek bizimle haftalarca yaşadı annem bile bu durumu çok garipsedi elleme kızım yaşasın dursun dedi.dedemin ziyarete gelmiş olabileceğinden söz etti bir kaç kere ,annemde bende inançlı insanlarız böyle bir şey olmayacağını biliyorduk ama ya gerçekten rabbim kısa bir süreliğine dedemi bize ziyarete yollamış olabilir miydi ? Onun Hikmet'inden sual olunmaz onun yapabileceklerinin sınırı yok ne de olsa 🙏🏻

    YanıtlaSil
  31. Efsun hep seninle canım ablam.

    YanıtlaSil
  32. Abla hepimizin başı sağolsun efsunumuz minik meleğimiz rahat uyusun senin acın diye bişey yok bu acı hepimizin herzaman senin yanındayız

    YanıtlaSil
  33. Sen muthis bir insansin,metanetine durusuna onunde saygi ve sevgiyle egiliyorum,ne olur devat et sakin yilma korkma yasamaktan ,dusuncelerimle dualarimla seni hic tanimasam da inan ki tum samimiyetimle yanindayim.

    YanıtlaSil
  34. Geceler hep sabah olur sergül.. Sen dibe vurduğun o denizden yine kendi çabanla suyun üstüne cıkacsksın inancınla, sabrınla.. Yine nefes alacaksın

    YanıtlaSil
  35. Geceler hep sabah olur sergül.. Sen dibe vurduğun o denizden yine kendi çabanla suyun üstüne cıkacsksın inancınla, sabrınla.. Yine nefes alacaksın

    YanıtlaSil
  36. Geceler hep sabah olur sergül.. Suyun dibine vurdun ama yeniden üstüne cıkacaksın kendi gücün ve sabrınla.. Ve günün birinde mutlaka efsun'a kavuşacaksın cennet kokulu bebeğin cennette seni bekliyor olacak, dualarınız seninle..

    YanıtlaSil
  37. Sergül dün sana bir film önerisi yapmistim.okudugun zaman göreceksin.Hadsizlik yapmisim.Bir de aciyla yüzlesmene yardimci olur demisim.Ne kadar salak ve cok bilmis bir ifade.Aciyla yüzlesmek nedir ya sen o aciyla yasiyosun zaten.bizim tahmin edemeyeceğimiz bir sekilde.özür dilerim :(

    YanıtlaSil
  38. Aglattın abla .... başın sağolsun

    YanıtlaSil
  39. Videoda ezan sesi- Martı ve siz... Ve Efsun.. Çok etkilendim

    YanıtlaSil
  40. Sevgili sergul açınız çok iyi anlıyorum bende yakın zamanda Bebeğimi kaybettim 3 kasimda hayatım karanlığa gömüldü zaman anlamsizlasti. At Kendini dışarıya meşgul et kendini kötü insanları görme yaşamayan bilemez o göğsünde ki ağırlığı ne nefes alabilirsin ne yutkunabilirsin içinden geldikçe ağla kasma kendini ben kastım daha kötü oldum ben acimi tam yaşayamam çünkü evde başka bir meleğim vardı beni Üzgün gördükçe o çok kötü oldu canım günler gecede geçmiyor acı hertürlü tüm hücrelerinde yaşıyorsun sadece bu duruma alisiyorsun evet acı çekmeye alisiyorsun. Esin ve sevdiklerine ol meşgul et kendini yoksa geçmiyor zaman almıyor aklın gidişin kor olmuyor içindeki yangin

    YanıtlaSil
  41. Sevgili sergul açınız çok iyi anlıyorum bende yakın zamanda Bebeğimi kaybettim 3 kasimda hayatım karanlığa gömüldü zaman anlamsizlasti. At Kendini dışarıya meşgul et kendini kötü insanları görme yaşamayan bilemez o göğsünde ki ağırlığı ne nefes alabilirsin ne yutkunabilirsin içinden geldikçe ağla kasma kendini ben kastım daha kötü oldum ben acimi tam yaşayamam çünkü evde başka bir meleğim vardı beni Üzgün gördükçe o çok kötü oldu canım günler gecede geçmiyor acı hertürlü tüm hücrelerinde yaşıyorsun sadece bu duruma alisiyorsun evet acı çekmeye alisiyorsun. Esin ve sevdiklerine ol meşgul et kendini yoksa geçmiyor zaman almıyor aklın gidişin kor olmuyor içindeki yangin

    YanıtlaSil
  42. İg de özelden yazdım ama görmedin. Sergül. Uzun zamandan bu yana sessiz takip ederim seni. Başın Sağolsun. Çok çok üzgünüm. Allah sabır versin. Başka ne diyebilirim bilmiyorum. Bu profili ben yoga ile ilgilendiğim zaman izlemeye başlamıştım. Sonra bu kadın bebeğini kaybetti doğum sırasında :( Ben onun bu acı ile başa çıkış tarzını yollarınj çok sevdim. Eski yazılara bakman gerek. Çünkü yeni bebeği oldu. .çok güçlü kalemi. Çok güzel ifadeleri var. Eminim Güç bulacaksın.#landonslegacy etiketinde olabilir

    YanıtlaSil
  43. Ig de özelden yazdım ama görmedin. Sergül. Uzun zamandan bu yana sessiz takip ederim seni. Başın Sağolsun. Çok çok üzgünüm. Allah sabır versin. Başka ne diyebilirim bilmiyorum. Bu profili ben yoga ile ilgilendiğim zaman izlemeye başlamıştım. Sonra bu kadın bebeğini kaybetti doğum sırasında :( Ben onun bu acı ile başa çıkış tarzını yollarınj çok sevdim. Eski yazılara bakman gerek. Çünkü yeni bebeği oldu. .çok güçlü kalemi. Çok güzel ifadeleri var. Eminim Güç bulacaksın.#landonslegacy etiketinde olabilir

    YanıtlaSil
  44. Link: http://instagram.com/ameliakyoga

    YanıtlaSil
  45. Canım sergülüm yaa içime dokundu yazın, kıyamam. Allahım sana sabır versin

    YanıtlaSil
  46. yazdıklarınızı hep okudum ama hiç bir şey yazamadım. direndim yazarsam bi de ben acıtmış olmaz mıydım canınızı? ağlıyorum şuan. .. hergün dua ediyorum sizin için. Allah sabır versin. Ve hiç hiç kimseye düşmez aslında ama rica etsem Deniz Erten in İŞARET kitabını okur musunuz? Sonrasında instagramdan yazara da ulaşabilirsiniz. Neden? acınız dinmeyecek ne yapsak da ama bilmiyorum bu kitabı okumalisiniz bence. mutlaka... lütfen...

    YanıtlaSil
  47. Sergülüm sana sabir dilemekden ve dualarimda yer vermekden baska bisey yapamiyorum ama bilki yolun neresinde olursan ol hep yanindayim iyi insan güzel segülüm.

    YanıtlaSil
  48. Çok duygulanmistim agladim hatta bu resmi gördüğüm de...Inan bu dunya bile yok oyun herşey ruya,bu imtihani geçin bakin ahirette neler ne sürprizler olacak,,,Efsun.elinden tutup rehber olup agladin ama bak ruya bitti diyecek.,,Allaha siginmadan bu acilar gecmez,Sergul sabret...sabret...sabret...

    YanıtlaSil
  49. Abla güzel meleğin durumunu öğrendiğimde üzerinden vakit geçmişti sana taziye icin mailler yazdım ama acini tazelemek istemedim aslına bakarsan fakat içim bir turlu rahat etmedi ne desem nerden başlasam anne aciyla evlad acisı ayni midir bilmiyorum ama hissediyorum acini 15 yıl geçti annemin üzerinden senin yazılarını okudukça şuan dahil icim yaniyor. Başın sağolsun ablacim. Ben annemin şefaatçi olacagini düşünerek avuttum kendimi senin içinde kızın öyle olacak inşallah. Allah sabır versin..

    YanıtlaSil
  50. Güzel meleğin durumunu öğrendiğim de üzerinden vakit geçmişti abla surekli surekli ayni seyleri duymak ne kadar aci verir biliyorum 10 yasimdan beri yasiyorum bunu ama birlikte acini paylaştığımı sana soyleyemeyince içim hiç rahat etmedi..başın sağolsun Allah sabır versin inşallah. Annemin yıllardır bana şefaatçi olacagini düşünerek geçirdim ömrümü Efsun bebeğinde size şefaatçi olması dilegimle..

    YanıtlaSil
  51. Efsun herzaman senin yanında sergul abla , , gerçek dunyada kavusacaksınız inşallah ♥

    YanıtlaSil
  52. okadar içtenki gözlerim doldu :// acını çok iyi anlıyorum :( canını kaybettin ama eminim toplanacak ve tekrar iyi olacaksın sana ne yazmalıyım bilmiyorum acını nasıl dindirebilirim bilmiyorum .. ama seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  53. Tam da ezan okunurken... Çok anlamlı..

    YanıtlaSil
  54. Sergül.. Son postunu gördüm -hangisi olduğunu soyleyemeyecegim- açıp okuyamiyorum. Okunma sayısı artinca acının desilmesini istemiyorum. Güzel meleğinle ilgili o cümleleri okumak istemiyorum. Sergulcugum sabır diliyorum sana ve Yoshi'ye. İyi dileklerim seninle..

    YanıtlaSil
  55. böyle şeylere çok inanırım, belki de yanınızda olduğunu bildirmek için size işaret göndermiştir. İnşallah acınız hafifler bir an önce :(

    YanıtlaSil
  56. Inanirim.. Efsun melek bembeyaz bir marti olup gelmis olabilir annecigine ♡♡♡♡

    YanıtlaSil
  57. Kısa ama öyle çok şey anlatan bir yazı ki,Nasıl içten, Nasıl samimi ve Nasıl da yüreğe dokunan acıtan bir yazı.Teşekkürler martı,teşekkürler efsun ������

    YanıtlaSil
  58. birden gider ya o hastanede kaldığı odaya doktorlar akın etmeden biraz önce. sonra işgüzar bir hemşire bir kenara çekip sana söyler o mühim haberi"sadece kalbi atıyor artık". o kadar kolay olur ki söylemesi "başka çocuk yap" cümlesinin. senin için yanarken onlar söyleyip geçerler. senin de geçmeni beklerler.
    her yaşıtını gördüğünde için acır. her şeyi unutup tadını çıkardığının her anın sonu acıdır o yok diye.
    sonra o her ağladığında anlatmanı isteyen yabancılara anlatmak zorunda olup ta baştan yaşamak her acıyı. onların hemen konuyu kapatması ve en acısı "başın sağ olsun" demesi. içinden der ya bir ses "sağ olmasın o yoksa istemem" ama vardır ya kahrolası nezaket "dostlar sağ olsun" demelisin.
    beni de bırakıp gitti bir melek. hem de 15 yaşında. ne dediğini anlıyorum.

    YanıtlaSil
  59. Cok uzuldum icim yandi suan agliyorum...bende melek bi ablami kaybettim acini icimde yasiyorum allaha emanet ol segulcum seni seviyoruz...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül