7 Aralık 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #194

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.
 Geçen hafya 8 senedir gitmek isteyip de gidemediğimiz Higashiyama Hayvanat Bahçesi'ne gidebildik (sonunda). Aslında hamileyken bilet vermişlerdi bize ama 'batıl inançlar' yüzünden gitmemiştim. Çekirdek aile olarak açık havada vakit geçirmek çok iyi geldi bize.

Videoları çoktan yayınlandı buraya ve buraya tık tık :=)


Anne kız birbirimize yapışık yaşıyoruz. Şikayetçi niyim? Zaman zaman ama uyuyunca da özlüyorum keratayı :D

Geçen yaz Aylin ile yaptığımız çekim, hayatımın en önemli ve özel anlarından biri oldu kesinlikle. Her defasında zibilyon kere teşekkür etsem az gelecek :)






Büyüyor hatun! Acayip dik başlı :) Bir de emeklemeyi pek sevmiyor. İşi gücü ayakta durmak. Bıraksan saatlerce böyle durur :)

Annemi çok seviyorum ve özlüyorum. Diyeceklerim bu kadar :)

Efsun uyurken yapabileceğim şeyler, daha doğrusu yapmam gereken o kadar çok şey var ki! Ama ben genelde uyuyorum onunla beraber. Özellikle bu ara diş çıkarma yüzünden sabaha kadar bölük pörçük uykularımız. E ben de yorgun düşüp sızıyorum onunla beraber. Ama bu sabah tek gözle yazmayı ve okumayı seçtim. Çünkü öyle çok canım çekiyordu ki kitabı, kalemi ve yazmayı :) Yaptım rahatladım :)
Çok ama çok güzel bir hafta diliyorum hepimiz için!
Allah yar ve yardımcımız olsun!
Sevgilerimle Sergül :)


5 yorum:

  1. Mutlu , keyifli bir haftamız olsun , sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Harika resimler, Efsun ne kadar çabuk büyümüş maşallah, eteğinde balıklar olan elbisesi ne kadar güzelmiş, tam bir peri kızı olmuş, fotoğraflarda gözlerinin içi gülüyor, hep gülsün böyle inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah Efsun'a ya çooook tatlı nazar değmesin Allah huzurunuzu daim etsin Sergül ablacım

    YanıtlaSil
  4. Allam efsunun o fotosu ne kadar tatli ya

    YanıtlaSil
  5. sizede huzurlu sağlıklı haftalar
    bakalım biz ne zaman diş çıkaracağız zor bir dönemmiş yandık sanırım...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül