16 Kasım 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #191

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

  Aaaa blog mu yazıyorum yoksa? Çok uzun zaman oldu bu sayfayı açmayalı ve İnstagram ile Pazartesi yazmayalı, biraz uzun olabilir haberiniz olsun :)
Kediler ne yapıyor Sergül abla'cılar toplanın yamacıma, bildiri yapıyorum. Karamel ve Tiramisu iyiler, günün büyük kısmını uyumakla geçiriyorlar. Uyandıklarında ise Efsun'u dikizliyorle 'doktor bu ne' bakışı ile :) Eğer Efsun'un elinin ulaşabileceği bir noktadaysalar, bizim kız mıncırıyor onları :) Daha çok Tiramisu'yu :)


Okuma çabalarım devam ediyor. Efsun uyuduğu zaman birkaç sayfa da olsa okumaya çalışıyorum.


Bak çekiştiriyor burada da :)

Uyanık olduğu zaman ise acayip kucakçı ve yalnız kalmak istemeyen bir bebek oldu. 'Türkiye etkisi'. Yanında ya da gözünün önünde değilsem, basıyor çığlığı.

Tabii ki okuma çabaları :)

Kızı avutma çabaları :)
  Ağzında emzik vardı, fotoğraf için çıkarttım diye bizim kızın intikamına bakar mısınız? :)

Nasıl havalı kahvem ve kitabım diyecektim ki :)

Japonya ambalajda tatlılık konusunda dünyada 1 numara hadi kabul edelim :) Lezzet konusunda ise pek sınavı geçemedi bu arkadaş.

Efsun hadi bana bak (çünkü anneme, ablama, teyzeme, ananeme, enişteme ve kuzenlerime rapor verme zorunluluğum var HER GÜN) dediğimde şapşimin hali :=)

Günler hızlı ve Efsun'lu geçiyor. Bu süre içerisinde özgürce, gönlümün dilediğini yapabildiğim anlar yok gibi bir şey. Ama olsun! Çok şükür! Efsun iyi olsun, Efsun mutlu olsun gerisi bir şekilde halloluyor :)

Okudunuz mu buraya kadar? Ben blog yazmayı özlemişim, siz okumayı özlediniz mi?

Umarım bu hafta da çoook güzel geçer hepimiz için.
                                                   Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

14 yorum:

  1. Hepsini okuyorum. Seni okumak bana terapi gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Bizde çook özledik ya senin yazılarını ablacim hemde çooook ama Efsun icin mahrum kalmaya değer ♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. Bir çırpıda okudum hem de :)

    YanıtlaSil
  4. Özlemişim valla 🙊 teşekkürler 😙

    YanıtlaSil
  5. büyük bi keyifle bloğunuzu takip ediyorum :)sabahtan beri arıyorum ama üzerinde paris yazan kitap şeklindeki çanta kılıfı nerden aldığınızı bulamadım bende bi tane istiyorum :)mutlu ve iyi günler :)))

    YanıtlaSil
  6. Okudum canim;) dün seni rüyamda gördüm ya dizi film gibi mübarek nasıl bi ruyaysa :)Hayrolsun umarım

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Sergül,yazilarini,video larini severek takip ediyorum.Evladın,eşin,tüm ailenle daha nice güzel gunleriniz olsun.İzmir den sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. okudum şekerim.. özlemişim.. iyi oldu arada bir de olsa gel mutlaka.. muckkkk

    YanıtlaSil
  9. Eveet ben özledim walla hatta bazen sıkıntıdan eski yazılarını okuyorum (sınavlar engellese de) çünkü bana çok doğal ve içten geliyor yazdıkların :)
    Bu arada Efsun'a da maşallah umarım güzel ve sizlerle birlikte geçen Mutlu bir ömrü olur :)

    YanıtlaSil
  10. İyi ki geldin.
    Benim de doğum iznim bitti . Bebeğim 3 aylık oldu . İşe başladım . Artık seni takip edebilirim . :D

    YanıtlaSil
  11. Oy oyy maşallah ya büyümüş ve çok şirin olmuş bu yavru:) Rabbim neşesini huzurunu sağlığını daim etsin inşallah sizle beraber.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Ben bayağıdır takip ediyorum sizi ilk defa yazıyorum anne olmak dünyalara bedel bi duygu sizede yakışmış ailesiyle mutlu sağlıklı olun inş Allah iyilik versin :-)

    YanıtlaSil
  13. Ben bayağıdır takip ediyorum sizi ilk defa yazıyorum anne olmak dünyalara bedel bi duygu sizede yakışmış ailesiyle mutlu sağlıklı olun inş Allah iyilik versin :-)

    YanıtlaSil
  14. Sergül ; için de yüzün de güzel okumak ve fotolarına bakmak hep hoşuma gitmiştir. Ama o kızın yok mu o kızın ... önce bir maşallah diyeyim pek tatlı pek güzel o ağız burun o güzel gözler anne baba ikisinden de almış bakmaya doyamıyorum yaaa tekrar maşallah

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül