28 Ekim 2015 Çarşamba

Yazarından İmzalı Kitap

 

Kitap severim,
hediye kitap daha da severim,
yazarından imzalı kitap çoooook daha severim :)


Devran Tığlı'nın kitabı ne yazık ki biz Japonya'ya doğru yola çıktıktan sonra ulaştı, Türkiye adresime :( Bu yüzden kitabım ya beni bekleyecek seneye yaza kadar ya da annem gelirse onun bavuluna girip gelecek.
Merakla okuyacağım günü bekliyorum. Yoshi adına imzalaması da büyük incelik :)
Çok teşekkür ederim Devran Tığlı.


Ali Çimen'in Tarihi Değiştiren Kadınlar adlı kitabını okumuştum daha önce, bu sebeple sosyal medyadan bir tanışıklığımız oldu. Son kitabını göndermek isteyince tabii ki çok mutlu oldum.



Kısa Dünya Tarihi de çekici görünüyor. Efsun'dan kalan vakitlerde okuyacağım inşallah. Çok teşekkür ederim Ali Çimen.
Tarihi Değiştiren Kadınlar kitabı blog yazım için buraya tık tık


Siz bu ara hangi kitabı okuyorsunuz?

Benim neler okuduğumu ister Vikikitap'tan, isterseniz de Goodreads'ten (ki bu ara orada daha aktifim) takip edebilirsiniz.

Vikitap Serrose için buraya tık tık 

Goodreads Sergül için buraya tık tık 

5 yorum:

  1. ben bu aralar Cengiz Dağcı'dan O Topraklar Bizimdi ve Kemal Tahir'den Namuscular'ı okuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kitap aşktır <3 İmzalı kitap altından daha değerlidir benim gözümde :)) İnş. bir an önce kavuşursunuz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhşkı mı kastettıniz :) Size de imzalı gönderebilirim. Kitabın yazarıyım

      Sil
  3. Goodreads'inin olmasına çok sevindim,ekledim :)
    Birde ben bu aralar ;

    Hayatın Ta Kendisi Lokantası
    En İyi Elemanı İşe Almak ve Elde Tutmak
    Love Letters

    hihi biraz fazla oldu ama birde hergün 1 şiir diyerekten Han Duvarları

    Bu arada günaydın Sergül abla , Yoshi enişte ve Efsuuuuun Ryouka :)

    YanıtlaSil
  4. Ben Devran Tığlı. Ahhşkın yazarı. Ahh çok üzüldüm Sergül hanm. Çok istemiştim okumanızı, nasıl içim buruklaştı anlatamam. insallah kavuşursunuz. Eşinize ve Japonyaya kucak dolusu selamlar...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül