24 Ekim 2015 Cumartesi

Efsun'un Kitapları


İnstagram'da her paylaştığımda soruluyordu Efsun'un kitapları, sonunda yazabiliyorum. Online D&R alışverişimde denk gelip atmıştım sepete. Aslında daha önceden mağazada da görmüştüm. Online fiyatının daha uygun olabileceğini düşünüp almamıştım.


Set 9 kitaptan oluşuyor. Sanırım çeviri bir serii. Boyutları küçük, tam bebek/çocuklara göre yani. Efsun görsellerden çok kitabı elinde, evirip çevirmekle meşgul şu anda.


Ama gun içerisinde onu oyalıyor. Yazılanları okuduğum zaman dikkatle dinliyor.

Siz de almak isterseniz D&R linki burada tık tık 

D&R online bonusbay sitesinde var, alışverişinizden bonus kazanmak için önce bonusbay'a uğramayı unutmayın :) bonusbay blog yazım için buraya tık tık 

2 yorum:

  1. Benim oglusumunda en sevdigi kitabiydi bunlar
    Simdi kendine gore buyuk oldugu icin pek bakmiyor :)
    Bu seriyi almakla baya iyi etmissin bence

    YanıtlaSil
  2. Sergül Abla, merhaba. Postla ilgili olmayabilir ama bir şey merak ediyorum. İngilizce'yi ne zaman öğrendin? Nasıl öğrendin? 15 yaşındayım ve meslek lisesinde okuyorum. Buna rağmen İngilizce öğretmenimiz iyi öğretiyor. Fakat iyi bir temelim olmadığı için İngilizce öğrenmekte zorluk çekiyorum. Bana verebileceğin tavsiyeler var mı? Pratik nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül