28 Eylül 2015 Pazartesi

Goodreads Serrose



2012 yılında üye olmuştum Goodreads'e ama o dönem içerisinde fazla Türkçe kitap olmadığı için pek sevememiştim. Yerine Vikitap sitesine üye olmuştum. Bu yaz tekrar bir bakayım Goodreads'e dedim. Çünkü telefon uygulaması falan olduğunu biliyordum. Tekrar bakınca fark ettim ki Türkçe kitap oldukça çoğalmış. Tekrar kullanmaya başladım. Tabii ki Japonya'ya dönünce listemi eklemem lazım buraya da.
Goodreads ve Vikitap nedir diyenler olacaktır. Bu sitelere ücretsiz üye oluyorsunuz. Ve üye olduktan sonra okuduğunuz kitapları, okumak istediğiniz kitapları ve sahip olduğunuz kitapları listeleyebiliyorsunuz. Benim gibi okuduğunuz kitapların kaydını tutmayı seviyorsanız bu uygulamalar size göre.
Hatta isterseniz kitaplara yapılan yorumları okuyabilir ve kitap satın almadan önce fikir edinebilirsiniz.
Goodreads İngilizce bir platform, Vikitap Türkçe.

Beni dilerseniz iki yerden de takip edebilirsiniz.

Vikitap Serrose için buraya tık tık 

Goodreads Sergül için buraya tık tık 


Bu aralar elimde Angutyus Bir Apaçi Masalı serisi 2. kitap Kebabman var. Fotoğraftaki kalemler ise Serve'den. Videosunu izlediniz mi?

1 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül