2 Temmuz 2015 Perşembe

Yeni Pabuçlar


Yaklaşık 3-4 yıldır Birkenstock Boston modeli terliklerden almak istiyordum. Her denk geldiğim mağazada deneyip, rengine karar verip almaktan vazgeçiyordum. Çünkü biraz pahalı bir model. Almanya fiyatlarının 2-3 katına denk geliyor Japonya'da.  Birkenstock parmak arası terliğim 2 adet olduğu ve neredeyse bütün yazı onlarla geçirdiğim için vazgeçiyordum hep son dakikada.
Ama geçen gün vazgeçemedim. Renk seç, model seç ve kasaya ulaş şeklinde ilerledi. 
Ve sonunda Boston Tobacco rengi benim oldu. Çocukluğumdan beri bu model terlikleri çok severim. 
Ve sonunda yeniden kavuştuk :)



Annem buradayken, hatta sanırım hamileyken almıştım bu ayakkabıları. Aldığımdan beri 1 kere giydim. Çünkü kıyafete uydurmak biraz zor geliyor.
Keds markasına ait. Taylor Swift oynuyor reklamlarında, bu ara çok meşhur Japonya'da.


Ve son anda görülen ve hemen sepete atılan ayakkabılarım. Gri kısmı lastik. Bir Japon markası. Taban kısmı yumuşak ve ortapedik. Böyle yastık gibi ama ezilen bir formu yok. Henüz giymek nasip olmadı ama bol bol giyeceğim kesin gibi görünüyor. Şu yağmur ayını atlatalım da bir.

İşte böyle son zamanlarda ayakkabılığa eklenenler bunlar. Siz neler aldınız yaz için?

4 yorum:

  1. Ananas desenli olanlara bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Sergül ablacım Japon markası olan sandaletler çok hoşuma gitti sade rengide çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Birken'leri Almanya'dan almak yada aldırtmak en iyisi :D Giden biri olur yine diye bekletiyorum istek listemi bende :D

    YanıtlaSil
  4. Güle güle sağlıkla giy inş.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül