13 Şubat 2015 Cuma

Ne Güzel Olurdu


Şu anda 3 Adam'ı izliyorum. Konuklar arasında Ferhat Göçer de var. Konu tabii ki Sevgililer Günü.
Yoshi ile biz pek kutlamayız. Bizim için sıradana yakın bir gün yani. Ama yine de bir şeyler yapası geliyor insanın.
Benim de aklıma bir şey geldi. Gerçekleşse süper olurdu.

Yoshi ile Japonya'da Günlük Hayat kanalı için Soru&Cevap videosu çekiyorduk. Orada gelen sorulardan biriydi. En çok tanışmak istediğin Türk ünlüsü kimdir diye. Yoshi'nin cevabı Ferhat Göçer olmuştu. Onun şarkılarını sevdiğini biliyordum. Çünkü arabasında cd'lerini falan dinliyor. Hatta en sevdiği şarkısı 'Yol Bitti Çoktan Galiba'  ama onunla tanışmak istediğini bilmiyordum.

Hatta şöyle bir anımız var. Bir yaz tatili dönüşü Yoshi beni alana karşılamaya geldi. Otobanda eve dönerken müziği açtı. Ve Yol Bitti Galiba çalmaya başladı. Ve Yoshi baştan sona şarkıyı söyledi bana :) Yokluğumda ezberlemiş sözlerini. Aslında bir ayrılık şarkısı olsa da çok seviyor nedense.

Bu linke tıklarsanız tam o sorudan başlar video

Şimdi aklıma gelen şu. Yoshi ile Ferhat Göçer bir şekilde tanışsa veya iletişime geçse süper olmaz mıydı ya?

Belki sizin yardımlarınızla bu yazı Ferhat Göçer'e ulaşır. Bu yazıyı ona tweetleseniz, belki bizimle iletişime geçer? Süper olmaz mı?

Ferhat Göçer'in twitter hesabı burada tık tık :)

Hadi bakalım :) Şimdiden teşekkürler herkese

3 yorum:

  1. twitter sinirsiz harf sayısı verse neler yazıcaktım ama :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda dileği gerçekleşsin derim.

    YanıtlaSil
  3. Sonuç nedir ferhat göçer ulaştımı acaba :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül