3 Şubat 2015 Salı

Karşınızda Yeni Aşkım


Bugün gittiğimiz karakter ürünleri satan mağazada çıktı karşıma. Serinin adı Sumikko Gurashi (köşede,kenarda yaşam gibi bir anlamı var)


Farklı karakterler var. Hepsi aynı evde yaşıyorlar. Çok tatlılar hepsi de.



Ama benim favorim kedi :) Allaaamm çok datluuu :)


Neredeyse bulduğum bütün ürünlerini alıp çıkıyordum ama ilk seferinden tüketmek istemedim.
Bir tükenmez kalem (ki yağ gibi yazıyor), bir basmalı kalem ve bir de not defteri seti ile kurtardım günü. Ama bir sonraki gidişimizde ne alacağımı şimdiden düşünmeye başladım bile :)

Nasıl yeni aşkım?


13 yorum:

  1. Gerçekten çok kawaii tam sizlik :) Güle güle kullanin ..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok datluuuu:)) iyi günlerde kullanın hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Sergül çok fenasın yaa :)) Bunlar'dan satar mısın Japon pazarında ? Ya da düşünürmüsün en azından.

    YanıtlaSil
  4. Çokk tatlıı :) Aşık oldum resmen. Kırtasiyede çalışmama rağmen buralarda yok bu tarz şeyler pek. İsyanlardayım resmen :D Buraya cicili şeyler geldiğinde ilk alan benim, patron kızıyor müşterilere bırakmıyorum diye :D :D

    YanıtlaSil
  5. Çooooook şirin ama aşkın.:)

    YanıtlaSil
  6. Sen bunları paylaştıkça biri beni Japonya'ya yollasın diye dolanıyorum hep :D Çooook tatliişşşşşş ♥

    YanıtlaSil
  7. Ayy çook tatliii:)) kırtasiye alışverişleriniz en favorilm zaten, kırtasiye düşündüğümden dolayı:))) ilk kedi tercih etmissiniz, gercekten cok sevimli. Alındılarınızla hos vakitler geçirmeniz dileklerimle...(zaten guzel vakit gecirirsiniz de...:))

    YanıtlaSil
  8. Nasıl şeker bir şey.Şu yaşıma geldim hala bunlardan kullanıyorum.Çok kıskandım yahu.Bende çok istiyorum.Satın alabileceğimiz bir yer var mı acaba?

    YanıtlaSil
  9. İlgilenen varsa facebookta bir sayfası var.Ben oradan takip ediyorum.O kadar şirinler ki,gördükçe içim gidiyor.Ben kesinlikle Japonya'da yaşıyor olmalıydım diyorum hep kendime.

    YanıtlaSil
  10. Yanaklarını sıkmak istedim bir an o tatlıcıkların ^v^ Çoook şirinler :) Kırtasiye bölmlerinde tatlı ve güzel şeyleri ne zaman görsem aklıma geliyorsun Serrose bu da tam sen, süper :)

    YanıtlaSil
  11. hoiii belkide onu evde besleyebilirim...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül