3 Ocak 2015 Cumartesi

Huysuz Kitapçı Fikry'nin İnanılmaz Hikayesi


İnstagram'da kitabı görür görmez satın almaya karar vermiştim. Çünkü olay kitapçıda geçiyor :) Kitap seven ve hayali kitap cafe açmak olan biri için olmazsa olmaz gibi geldi bu kitap. Hemen sepete attım ve Türkiye'deki eve yollattım. Oradan da annem yolladı bana ve kitabıma kavuştum.
Bazı kitaplar vardır, elinize geçer geçmez başlamak istersiniz. Sizi çağırır sanki. İşte bu kitap benim için böyleydi.
Hızla biten, beni başka uğraşlardan alıkoyan ve tadı damakta kalan bir kitap oldu benim için.
Kitap okumayı sevdiren bir kitap bile olabilir. Eğer samimi bir hikaye okumak isterseniz tavsiye ederim.

2015 yılının hedefini de 52 belirledim. Bakalım (nasipse) bebekle ne kadarını gerçekleştirebileceğim.

Siz hedef belirlediniz mi bu sene?

2014 yılı okuduğum kitaplar yazısı burada tık tık 

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

Serrose ve Kitap bloğumdaki alıntı için buraya tık tık 

7 yorum:

  1. İsmi çağırıyor cidden kitabın, bende senenin ilk kitabını dün gece bitirdim. :) Sizinle beraber senelik hedef belirlemeye başlamıştım, 2 sene öncesinde. 2 senedir 25'ti hedefim, bu sene hedefimi 50'ye çıkardım. Benim de, dersler ve sağlık problemleri derken hedefimi tutturmam çok büyük bir ihtimal olmuyor ama, bu sene hedefimi tutturmayı istiyorum artık. :) Bebeğinizle ve ailenizle beraber, sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim sizlere. Sevgiler, Bursa'dan... :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabı alıp okuyacağım merak ettim tabi derslerimden dolayı okuyamadığım bi romanım var en kısa zamanda bitirip bu kitaba başlamak istiyorum mutlu huzurlu sağlıklı booool okumalı günler diliyorum ablacım

    YanıtlaSil
  3. sizi takip etmek çok keyifli Sergül hanım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Sizin kadar kitap okumak benim için bir hayal. Siz derler ya hani tam bir kitap kurdu olmussunuz. Kitap maceralarinizi okumak cok güzel

    YanıtlaSil
  5. benim de alınacaklar listemde kitap.. nedense içinde kitap&kahve geçen bütün kitapları istifleyesim var :D :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Serrose, bende 2014 te daha çok görsel açlığımı doyurduğumdan(dizi/film izlemek) anca 25 kitap okuyabilmişim:( Normalde yılda 70-80 arasıdır ortalamam. Bu sene de 75 kitap hedefi koydum kendime. Umarım hedefimi tutturabilirim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ayda 3 veya 4 kitap okuyorum. Bu ay 1 kitabı bitirdim (Marslı), bir tanesinin de yarısındayım (Grace Kelly-biyografi). Bir tane daha sıkışacak, totalde 3 olacak. Belki 4 olur. Yani senede 40-50 civarı kitap okuyorum. Aynı anda birkaç kitap okumayı sevmiyorum. Bunu yapabilsem rakam daha da çıkar belki ama yapamıyorum işte. :)) Tuhaf bi huyum var çünkü, bir kitabı okurken başkasına başlarsam diğerini aldatıyormuş gibime geliyor, çok komik. :)) Bu kitabı internetteki sepetime attım. Yakında elime geçer. Tavsiye için teşekkürler, sevgiler. :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül