28 Eylül 2014 Pazar

Pazar Pazar Bizi İzlesenize



Youtube'dan ya da Facebook'tan takip  ediyorsanız beni Yoshi ile çektiğimiz abur cubur videolarından haberiniz vardır.

Onları uzun süredir Japonya'da Günlük Hayat kanalımda yayınlıyorum. Biz çekerken çok eğleniyoruz. Ve sizlerden de çok güzel tepkiler alıyoruz. Dönünce videolara devam edeceğiz tabii ki :)
Ama siz önce izlemediklerinizi izleyebilirsiniz :)

Bugün limonlu kolalı mentos denedik.  (daha doğrusu bugün o videoyu yayınladım :) malum hala Türkiye'deyim)

Kanaldaki diğer videolara da bakmak isterseniz buraya tık tık



2 yorum:

  1. Bu aralar bu şekerden o kadar çok tüketiyorum ki canım sıkıldıkça bunların çileklisinden veya nanelisini alıyorum Sergül abla şaşırdım gerçekten bu yeni şekeri paylaşınca acaba Türkiye ye ne zaman gelir bu şeker siz fazla tutmadınız mentosun bu şekerini tadını çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yeni yiyecek videolarını tanıtmanızı çok seviyorum büyük bir hevesle izliyorum Sergül abla

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül