18 Haziran 2014 Çarşamba

Oiden Matsuri


Hafta sonu Toyota şehrindeki Oiden Festivaline gittik geldik. Yoshi'nin ilkokul arkadaşı orada yaşıyor. Kızı da etkinlikte yer alacakmış bu yüzden bizi de davet ettiler.


Yoshi'nin ilk tanıştığım arkadaşlarından ve çok iyi birisi. Onu ve ailesini çok seviyorum. Hele ikiz oğullarının kahkalarına aşığım. Hep söylüyorum kayda alıp moralim bozuk oldığunda tekrar tekrar izlemek istiyorum.

Şansıma çocukları da beni çok seviyor ve ismimi çok güzel söylüyorlar. Beni sevmelerinde onlarla sınırsız kudurmam büyük rol oynuyor bence :) İkizlerden Eigo :) Eskiden çok karıştırıyordum. Eigo gözlük kullanmaya başlamış buna en çok ben sevindim sanırım :)


Kameramanımız iş başında. Çayınızı kahvenizi alın uzun bir video sizi bekliyor :)



Oiden festivali nasıl veya neden başlamış bilmiyorum ama garipti. Farklı dans grupları 'oiden' adlı şarkıya performans hazırlıyorlar. Festival zamanı farklı yerlerde yarışıyorlar. Hepsi aynı anda dans ediyorlar ve belirlenen alanda dönerek oynuyorlar. Aynı gün sadece bu şarkı 10 kere çalıyor. Aralarda molalar var tabii. Ama açıkçası izleyen olarak aynı şarkıdan bıkkınlık geliyor. Seçim arabası içinde gibi hissettim kendimi. Bir de oynayanları düşünmek gerekir.

Günlerin kazananları Toyota istasyonu önündeki ana sahnede dans etme hakkı kazanıyor. Ve tabii belirli hediyeler de var. Bizim kızın grubu o gün 4. oldu. Ama bu hafta başka bir yerde yine yarışacaklar bol şans :)


3 yorum:

  1. N kadar şirin bi çocuk. Çok iyi olmuş gittiğiniz. Ben bunalıma girerdim kesin sizin yerinizde olsam

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir Festival olmuş çocuklar çok tatlı dans ettiler ya rep yapanların olduğu kısmı hızlandırman çok komedi 😃😃 çok teşekkürler ablacım her zaman ki gibi ilgiyle eğlenerek izledim videonu.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir Festival olmuş çocuklar çok tatlı dans ettiler ya rep yapanların olduğu kısmı hızlandırman çok komedi 😃😃 çok teşekkürler ablacım her zaman ki gibi ilgiyle eğlenerek izledim videonu.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül