7 Haziran 2014 Cumartesi

Mutfakta Neler Var #48 Lipton Green Tea& Peach

 Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.



Akşam yemeğinde içtim bu çayı sıcak sıcak yazayım istedim. Buzlu çay içmeyi seviyorum. Lipton Japonya sağolsun sürekli yeni çaylar çıkarıyor.
Geçen gece bu çayı görünce attım sepete. 

Yeşil çayı çok severim. Şeftali çayını da severim. İkisi bir arada olunca tabii ki merak ettim.

Çayı açtım ilk yudumu her zaman olduğu gibi korkarak aldım. Çay, ne yeşil çaya ne de şeftali çayına benziyor. Ama şeftali tadı yeşil çaya göre daha yoğun.
İçimi çok güzel. Daha çok aromalı su gibi içimi var. Sürekli alacağım bir çay olmaz kendisi ama kötü de değildi.

Lipton Bitter Caramel Tea Latte yazısı için buraya tık tık 


Lipton Turkey Apricot Tea yazısı için buraya tık tık



7 yorum:

  1. Imm afiyet olsun ablacım

    YanıtlaSil
  2. Ayyy resimde benim en çok dikkatimi çeken tabaktaki yemek oldu *-* Çok leziz görünüyor. (Varsa tarif alabilir miyim? =) )
    Bu arada şeftali çayını çok içtimde yeşil çay karışımlısını merak ettim. :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Buz hangi yiyecek veya içecek için merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Niye burda da yok ama niyee :(

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun denemek isterdim bende (:

    YanıtlaSil
  6. CANIM NEŞELİ KIZIM BEN SENİ HEP TAKİP EDİYORUM:))BU KIZ NASIL ANLAŞIR EŞİYLE DİYORDUM ...ALMAN ANLADIM İNGİLİZ ONUDA ANLADIM TAAA JAPONYA...ŞİMDİ CÖZDÜM OLAYI OKUL YAZIYORDUN DEMEKKİ DİL OKULU ...ODA ÖĞRENSE YA BİZİM DİLİMİZİ ALMIŞ GÜZEL KIZIMIZI...MUTLULUKLAR TEYZECİĞİM HUZURUNUZ DAİM OLSUN...AMA TÜRKÇEYİ ÖĞRET!!

    YanıtlaSil
  7. Sergul abla seninle bir röportaj yapmak istiyorum ama mesajlasma uzerinden senin kanalini ve blog unu severek takip ediyorum lutfen yardimci olurmusun :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül