9 Haziran 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #143

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Çok sık olmasa da Japonya'da da kurallara karşı gelenler var. Uyarı kağıdını almış. Bir daha yakalanırsa bisikletinden olacak :)
Benim de ceza almışlığım var :)

Kindle'da İnce Memed'i okuyorum. Ne incelikli bir kitap. Bazen bilmediğim kelimeler de çıkıyor hemen sözlüğe bakıyorum.

Zar Adam ne akmayan bir kitap. Biteceği günü 4 gözle bekliyorum.

Naber cınım? :) Bugs Bunny keyfi yapıyorum zaman zaman.


Ve baş ucu kitaplarım. Bir bölüm Murakami, biraz da Mina Urgan okuyup dalıyorum uykuya. 

Bol okumalı bir hafta olmuş yani benim için :) Sizin nasıl geçti geçen haftanız?

Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.


                                                     Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

7 yorum:

  1. Bende şu anda senin gibi sakin kafayla kitap okumayı çok isterdim ama taşınma işleriyle meşgul olduğumuz için bu mümkün değil şimdilik ince memedi okumamızı öğretmenimiz tavsiye etmişti ama ben okumamıştım işlerimiz bitsin kesinlikle okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Mina Urgan'ı çok severim. Ben de bugünlerde Koşmasaydım Yazamazdım'ı okuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murakami nasil gidiyor?

      Sil
    2. Güzel. :) Daha önce İmkansızın Şarkısı'nı okumuştum sadece. Onu da sevmiştim. Ama bu kitabı sevmemin nedeni başka. Ortaokul yıllarımın sonuna kadar ben de bir koşucuydum. Kros koşuyordum ama ben. Sonra bırakmak zorunda kaldım. Hala çok özlerim. Ama bir türlü başlayamıyorum. Yazı da yazıyorum tabii küçüklüğümden beri. Tanıdık duyguları barındırıyor içinde. O yüzden ayrı bir önemi oldu/olacak kitabın. :)

      Sil
  3. Benim okuduğum, YKY'nin hazırladığı İnce Memed sadeleştirilmiş galiba. Çünkü ben okurken pek bir kelimeye takılmamıştım.
    Bir de kılıfla birlikte paperwhite gözüktüğü kadar kalın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kindle`dan okuyorum hangi yayin bilemiyorum ama bunda oldukca eski sozcukler var. Cok kalin degil ama fotograflamaya calisirim

      Sil
  4. Merhaba..blogunu yeni kesfettim ve cok ta mutlu oldum..artik bir takipcin daha oldu ;)
    Grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül