2 Haziran 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #142

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Geçen hafta çok tatlı biri ile tanıştım. Sevgili Nuray her şey için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)


Osaka'ya gittik geldik. Çirkin karizmasi gözlüklerimle aramız iyi :) Baş ağrısı, mide bulantısı falan devam ediyor ama iyi görüyorum ya :)
Yanımdaki çirkini ben de tanımıyorum!

Time dergisi üyeliğimizi sonunda başlattık. Teee ne zaman formunu doldurup bir türlü yollayamamıştık. Aslında İngilizce okumayı pek sevmem. (kozmetik blogları hariç) Ama böylece bir yerden başlamış ve eksiği kapatmış olacağım.


İşte böyle geçti bir hafta.

Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

5 yorum:

  1. ne guzel bende mutlu oldum gonlune gore birileriyle tanistigina,Osaka gezisi iyi gecti umarim postu sabirsizlikla bekliyorum,bazi instagram fotolarini silmissin gozumden kacmadi :P (sushi ve frappaccino olana yorum yazdiydim :P-coconut mocha cikmis super birsey demistim),guzel-mutlu bir hafta dilerim canim <3

    Melek Altan

    YanıtlaSil
  2. Gözlüklerin çok yakışmış. Bir türlü yakıştıramıyorum ilerlekte olan miyoplu gözlerime. Ne yapıcam bilmiyorum. Bu konuda önerin var mı benim için ? Not: Lens kullanamıyorum göz kuruluğum hat safhada.

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısınız yasamak =)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısınız yasamak =)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısınız yasamak =)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül