12 Mayıs 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #140


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Kedi sahipleri bilirler. Kediler gel deyince gelmezler. Benimkiler de ara sıra coşup aynı anda gelebiliyorlar. Karamel kucağımda, Tiramisu ayaklarımda saatlerde oturduk. Birazcık kıpırdasam kaçacaklardı biliyorum. Bu sebeple tuvalete bile gitmedim. Seviyorum bu hissi n'apayım :)




Okazaki kalesi yazısını yazmıştım.




Sevgili Melek'ten gelen koca bir kutu mutluluk. Tekrar tekrar teşekkür ederim.

Ve 2014 Limited Edition Neon Coral renkli Safari kalemimi aldım. Durum güncellemesi yapayım dedim ama Green Apple olmadan çekmişim fotoğrafı :)



İşte böyle geçti bir hafta.

Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.



Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

10 yorum:

  1. Sergül abla güle güle kullan kalemlerini çok seviyorum onları bende (: Bir de afiyet olsun abur cuburlar için (:

    YanıtlaSil
  2. Sergül abla kalemler süper ATATÜRK imzalı olan kalemler bitirdi beni :)

    YanıtlaSil
  3. Sergül abla kalemler süper Atatürk lü olan kalemler bitirdi beni.

    YanıtlaSil
  4. Kalemler gerçekten çok güzel güle güle kullan ablacım kedilerine hastayım bu arada

    YanıtlaSil
  5. Ahhh aynı ben yaa valla:) Okurken kendi hallerim geldi aklıma. Daha iki gün önce kucağımdan kalkmasın diye saatlerce tuvalete gitmedim:) Kedi sevgisi insanı başkalaştırıyor. Hele iki tane olunca kesinlikle ben de o pozisyonda olsam kalkmazdım:)
    Ayrıca o lamy kalemler delirmelik tam:) Ben de böyle sizlerde göre göre hastası oldum. İki adet var çok severek kullandığım ama bu sefer yine dayanamayıp neon olanlarından almak istiyorum ve bir de mercan rengi mürekkep takıntım oluştu, en çok istediğim renk sanırım, bakalım bulabilecek miyim?
    Kocaman sevgiler selamlar
    Kedoşları öpüyor sarılıyor kokluyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Kalemlerin çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne şekerler yaa, öptüm ikisini de (:
    Kutudakilere ve kalemlere bayıldım, güle güle kullan&ye (:

    YanıtlaSil
  8. Kalemlerini güle güle kullan ablacım kedilerine hastayım bu arada çok tatlılar ya

    YanıtlaSil
  9. eti karam benimde favorim ;) ne demek efenim,afiyetle yiyin,guzel gunlerde okuyun...

    Melek

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül