24 Şubat 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #130

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


Bir ada ülkesinde yaşayıp bu kadar denizi özlüyor olmak çok feci bir duygu :(


Özlem demişken. Annem de gidiyor birkaç güne. Yine bana hasret, yine bana özlem var.
Ağlar dururum artık ben!



Annem yeni bir bere almamı buyurdu. Bütün fotoğraflarda pembe kafalı çıkıyormuşum :)


Bu yerin yazısı gelecek en kısa zamanda. Hayatım boyunca beni en çok etkileyen yerlerden biri oldu.
Videosu yayında





2008 yılından beri Yoshi ile benim geleneğimizdir American İdol izlemek. Bu sene de başladık :)
Hem izler, hem süslenirim temalı çalışmam.


Annem ve ben :) Bolca gezdik. Umarım beğenmiştir.


İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

6 yorum:

  1. Abla bayılıyorum sana ya :)

    YanıtlaSil
  2. kaya benıde bıan korkutmuştu ..annnen gıdecek uzulme demeyecegım cabuk atlat ınşallah

    YanıtlaSil
  3. Madem hiç yorum yok, ilk yorumu ben yapayım. :)
    O kadar sevimlisiniz ki severek takip ediyorum. Sizin yaşınızda kızlarım var. Eşim bir Japonya hayranı. Geçen hafta Tokyo'da konuşması vardı. Onun sayesinde hepimiz Japonlara karşı sempati beslemeye başladık.
    Size eşiniz ve kedilerinizle birlikte mutlu bir hayat diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Instagram ile pazartesi postlarin en bi sevdiklerm ♥ bende blog yazmaya basladim sergul abla eger musait olursan bi bak onerilerini dinlemek cok isterim, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tabelalarda neden latince bilgilendirici bilgi yok?çok mu milliyetçiler bu japonlar...

    YanıtlaSil
  6. tabelalarda neden latince bilgilendirici bilgi yok. çok mu milliyetçi bu japonlar...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül