23 Şubat 2014 Pazar

Blueberry Gaufrette


Magome gezimizin dönüşünde kendimize 'omiyage' aldık. Bu sefer tercihimiz yabanmersinli bu set oldu.
Satın alırken benim aklım soldakilerde, yani gofret olanlarında kalmıştı. Sağdakiler olmasa keşke falan diye de düşündüm.

Sağdakiler ise Blueberry Pie olarak geçiyor. Korka korka denerken diğerinden daha çok sevdim. Milföy hamuru içinde yabanmersini kreması olarak tarif edebilirim sanırım.

Aslında paketini açıp fotoğraflarını çekmiştim ama sanırım silmişim. Yine de bu güzeli unutmamak için yazmak istedim.

Zaten 'berry' li her şey bizim favorimiz. Siz de sever misiniz?

Magome gezimiz için buraya tık tık 

Yoshi ile birlikte çektiğimiz Omiyage alışveriş videomuz



Başka bir gezide yaptığımız omiyage alışverişimiz



Ve bir omiyage dükkanında çektiğim video



İşte böyle :)

iyi seyirler

3 yorum:

  1. on yargılar bıraz kırılmış daha cok sevmıssın ne hos*-*

    YanıtlaSil
  2. Görünüşleri o kadar güzelki paketi bozmamak için Japonya'dan gelen güzellikleri ben de uzun süre yiyemiyorum. Birere birere gidiyor ama sonunda da kuutusunu atamıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Blackberry ve rashberry ımmm nefıs ;) hıc yaban mersini denemedım fakat rashberrylı krem kullanıyorum watsonsdan almıstı tasıye ederım, kokusu cok tatlı ve kalıcı;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül