24 Ocak 2014 Cuma

Magome Şehri


Annemin geleceği kesinleşince hemen planlar yapmaya başladık. Tabii ki ilk olarak Magome ve Tsumago şehirlerine gitmeye karar verdik.


Magome ve Tsumago şehirleri Nakasendo yolcuları için önemli bir durak. Nakasendo yolu Edo döneminde Kyoto ve Tokyo arasında yürüyerek yolculuk yaptıkları rota. Aslında 5 ayrı rota varmış.
Şimdilerde bu yolda yürüyüş turları yapılıyor.
Hatta Yoshi de lisedeyken okul gezisi ile Magome'den Tsumago'ya yürümüş.


Bu benim üçüncü gidişim oldu. Ama ilk defa karlar altında ve bu kadar boş gördüm.
Anneme daha dolu dolu göstermek isterdim ama nasip değilmiş. Gerçi annem bu halini de sevdi ama.


Bu su değirmeninden elektrik üretiliyor. İçeride düzeneği görebiliyorsunuz.



Bu gittiğimizde yeni bir ter keşfettik. Daha önce yoktu. Bir binayı turistler için mola yeri yapmışlar. Bir de ücretsiz wi-fi eklemişler ki buna çok şaşırdım. Teknoloji ülkesi Japonya'da free wi-fi yok gibi bir şey diyebilirim. Çünkü (sanırım) herkes faturalı telefon kullandığı için kimsenin ihtiyacı olmuyor. Ama dediğim gibi bilemiyorum.




Bu sefer bir ilk daha yaşadık. Magome'de bir de panaromik gözlem noktası varmış. Bunu da ilk defa gördük. Tepeye çıktığımızda süper bir manzara karşıladı bizi.


Ve benim için gezinin en güzel fotoğrafı bu oldu. Annem arkamızdan habersiz çekmiş.
Kesinlikle evimizin duvarında olacak bu fotoğraf :) Teşekkürler anne!


2008 Magome şehri yazılarım (yaz mevsimi)


Magome Şehri 1 için buraya tık tık

Magome Şehri 2 için buraya tık tık

2012 Magome şehri yazım için buraya tık tık  (sonbahar mevsimi)

Bir de tabii ki video var :)


İyi seyirler



5 yorum:

  1. Çok güzel bir geziymiş, nasıl imrendim!
    Allah size her zaman güzel yollarda el ele yürümeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. Harika yerler! Orada olmayı çok isterdim, paylaştığın her şey için teşekkürler! Sayende Japonya'ya aşık oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel yerler ve ne kadar hoş fotoğraflar anılarınıza eklenmiş.

    YanıtlaSil
  4. Son kareye bayıldım. Allah ellerinizi hiç ayırmasın, mutluluğunuz daim olsun Sergül Abla :)

    YanıtlaSil
  5. Cidden annen çok iyi düşünmüş çok tatlı çıkmışsınız ne kadar güzel yerler şu lise bitsin aklımda çok şey var Almanya'ya gitmiştim dayım orada yaşıyor sırada ki ve en çok istediğim yer ise Japonya sayende oraya dair birçok şey biliyorum tabi daha öğrenmem gereken çok şey:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül