15 Kasım 2013 Cuma

Nerede Bu Kız?



Nerede bu kız diye merak edenler varmış.Buralardayım ben :) Türk misafirim var Shizuoka'dan.O da bir Sökeli :) Onunla Nagoya civarını geziyoruz.
Mesela dün Toyota Otomobil müzesindeydik.
Misafirimi uğurladıktan sonra bol fotoğraflı yazısı gelecek müzenin.Şimdilik video ile bir fikir edinebilirsiniz.
Araba sevenlere bol arabalı bir video :)

Teşekkürler herkese :)

Not: Müzedeki araçlara dokunmak ve binmek yasaktı.Zaten dokunmadan kim binebilirse :) Sadece 2 araç fotoğraf çekilebilsin diye eklenmiş.Tabii ikisine de bindim ben :)


Hayırlı Cumalar herkese :)

3 yorum:

  1. Hayırlı cumalar Sergül. Habersiz bırakma buraları =)

    YanıtlaSil
  2. ben Toyota isminin hikayesini farklı duymuştum.2 dünya savaşından sonra(atom bombası olaylarından çok sonra) Japonya ekonomisi kötü durumdaymış.Japonya Amerikadan borç istemiş.Amerikalılar nedenini sormuş.Japonlarda araba yapıp satacaklarını söylemiş.Amerikalılarda siz değil araba,oyuncak araba bile yapamazsınız diye dalga geçmişler.japonlarda ilk ürettikleri arabaya Toyota ismini vermişler.toyota Japonca oyuncak araba demekmiş....diye duymuştum.duyduklarım bir uydurmadan mı ibaretmiş şimdi ?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül