1 Kasım 2013 Cuma

Mini Kozmetik Alışverişi

Aslında bu alışverişi Türkiye'den geldikten hemen sonra yaptım.Ama bloğa yazmadım sanırım.Eğer Youtube kanalımı takip ediyorsanız zaten gördünüz bu ürünleri.
Ama 1 aydır bu ürünleri kullandığım için yorum yapabilirim artık diye düşündüm.Neden bilmiyorum ama acayip kozmetik modundayım :)

Artık bizim duş ürünlerini sık değiştiren bir çift olduğumuzu biliyorsunuz.Türkiye'den döndükten hemen sonra bu ballı güzelleri görünce dayanamadım aldım.Aslında biraz pahalılar.Bir şampuana bu kadar para vermek bana göre değil ama jet lag etkisiyle almış bulundum.Tanesi 20 lira civarı

Honeyce Moisture Repair Shampoo&Treatment
Öncelikle şişelerine aşık oldum.Sonra da kokularına.Çok ama çok güzel bir bal kokusu.Ballı ürünlere zaafım var zaten.Nuxe'ün Reve de miel serisine aşığım.Bütün ürünleri benim olabilir yani o kadar aklım var :)
Şampuanın özelliği organik olması.Dünyadan 8 çeşit bal toplayıp üretmişler.Zararlı içeriklerin olmadığını iddia ediyorlar.Zarar görmüş saçların onarımına yardımcı oluyorlarmış.
Gelelim benim düşüncelerime şişesine ve kokusuna rağmen ne yazık ki sevemedim ben bu seriyi.
Şampuan dediğin benim saçımı yumuşacık yapmalı.Ben o hissi seviyorum.E bu hissi verebilmesi için de bir sürü zararlı içerik istiyor.Bunu da biliyorum ama ne bileyim sevemedim.
Yoshi bayıldı.Saçlarına iyi geldiğini falan düşünüyor hatta.Tabii kısa saçta sertleştirmesi o kadar sorun olmuyor.Uzun saçta sertlik sorun bence.Bir de Japon saç yapısı bizden daha farklı.Bu detay da önemli.Kısacası sanırım bir daha almayacağım ama sağım solum belli olmaz benim :=)

Mellsavon Whip Face Wash Herbal Green&Floral Herb
Mellsavon markası önce duş jellerini çıkardı Japonya'da.Televizyonda sürekli reklamları dönüyordu.Sanırım ben yokken yüz yıkama jellerini de çıkarmış.Markette görünce inceledim.Kokuları çok güzeldi.İkisi arasında kalınca Yoshi ikisini de al dedi.Böylece birini banyoda birini lavaboda kullanıyoruz.Evet bunları da ortak kullanıyoruz.
Turuncu olan banyoda duruyor.Kendisinin canlandırıcı bir etkisi varmış.Yüzü kesinlikle yormuyor ve gerçekten güzel temizliyor.Yoshi buna bayılıyor.
Fuşya olan lavaboda duruyor daha çok ben kullanıyorum.Rahatlatıcı olduğunu iddia ediyor ama ben böyle bir etkisini fark etmedim.Kokusuna bayılıyorum ama :) Etkileri de güzel.Bitince tekrar alabiliriz beli olmaz :)

The Face Shop Rice Ceramide Moisture Cream&Toner
Bu kremi daha önce kullanmıştım.Bitince yerine yeni bir ürün alsam mı diye düşünmüş alamamıştım.Elimdeki nemlendiriciler tamamen bitince koşup yenisini aldım.Hatta bu sefer toniği ile beraber kullanıyorum.Toniğin gözle görülür bir farkını görmedim.Etkileri güzel falan ama krem kadar sevmedim.
Bitince tekrar alabilirim ikisini de :)

Plumeria Body&Hand Gel
Serinletici el ve vücut kremi.Yapısı jel olduğu için çok ilgimi çekti.Henüz kullanmadım.Zaten yaz başı çıkıyor piyasaya bu tarz ürünler sonra kaldırılıyor.Yaza kadar bekleyecek yani :)Bu yüzden yorum yapamıyorum.

Bu ürünleri aldığım zaman bir de video çekmiştim.İzlemek isteyenler buyursun :)
İyi seyirler




******
Bugün kontrole gittim bisikletimle :) Doktor bir şey demedi.Haftaya yine gel dedi.Dün pansuman yeri çok fazla kaşınmıştı onu söyledim.Normaldir dedi.Ben ısrarla ilaç isteyince sürülecek krem verdi.Şükür iyiyim.
Dün yanlış anlaşılmalar olmuş.Tabii ki halime şükrediyorum.Bin şükür ama işte bazen insan kendini güçsüz hissedebiliyor.Ne yapalım insanım sonuçta.



3 yorum:

  1. Haklısın canım iyileşme süreci sancısız ve biran önce bitmiş olur inşallah... Tabikide şükür herşeye :)

    Güle güle kullan güzelliklerini :)

    YanıtlaSil
  2. Ballı olanların şişeleri çok hoş gerçekten :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül