18 Kasım 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #116

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


 Burada görüntü olarak çok tatlı çoraplar bulmak mümkün. Ama ne yazık ki uygun fiyata iyi çorap alabilmek rüya gibi :( Görüntü var ses yok yani.
 Misafirimi karşılamaya Nagoya istasyonuna giderken çekmiştim bu pozu.

 Saçlarımı boyadım. Yine milk tea brown oldum ben :)
 Bir yerde plak kapaklarından bu tarz fotoğraflardan görmüştüm. Ben de denedim ama olmadı sanki :)
 Sushi de yedik :)
 Böyle bir keyif anıydı. Ama bu fotoğraf yüzünden canım çok tatlı çekti sonrasında.
 Yeni defterim pip studio'dan. İnstagramdakiler sayesinde tanıdığım bir marka. Süper fincanları,tabakları falan var. Defterleri olduğunu bilmiyordum.Görünce bayıldım.
 İlk defa gittiğim bir bölgede bu cafeye rastladım. Karnım çok aç olduğu için çekindim, içeri giremedim ama çok tatlı görünüyordu.

Son alışverişlerimden biri tangle teezer. Youtube sayesinde tanıdım ve çok sevdim kendisini :)

İşte böyle geçmiş bir hafta.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

3 yorum:

  1. Ne kadar şirin şeyler paylaşıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Çoraplara bayıldımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  3. şurda yüzlerce çorap var, sadece 5 tane anime karakterli çorap gördüm. japonlar amerikan animasyonlarını daha mı çok seviyor ne. ya da çorap alanlar animelerin kıymetini bilmiyor mu demeliyim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül