20 Kasım 2013 Çarşamba

Bazı Günler



Bazen adını dahi duymak istemediğiniz kişiler rüyanıza girer. Hani sorsalar belki diyecek 2 kelime güzel şeyiniz yoktur haklarında.
Ama rüyada o kadar tatlı, vefalı görünürler ki olmadıkları hallerini özlersiniz.
Ben bu hayatta her şeyin bir mesajı olduğunu düşünürüm.
Sayıların, harflerin, tesadüf sanılan şeylerin, bulutların, ağaçların yani gerçekten her şey bize bir mesaj derim.
Uyandığımdan beri o 2 kişiyi düşünüyorum.
Adları duyduğumda bile içimi kötü duygular kaplayan o iki kişiyi.
Ah bir gösterebilseydim size iyi olmak ne kadar yakışıyor diye…

Ama işte olmuyor. Herkese iyi olunmuyor. Aslında bunu benim de öğrenmem lazım.
Herkesi kendim gibi sanmalarım yüzümden başıma az iş almadım.
Çok şükür bir şeyi öğrenebildim.
Hayatıma yük olan insanları anında silebiliyorum.
Kendi yaşanmışlığı ile beni etiketlemeye, yargılamaya çalışan insanlar bana yük oluyorlar.
Bu yüzden insan dediğin yüklene yüklene ve bazen de yükünü bıraka bıraka büyüyor.

Uyandığımdan beri bugünün mesajını arayan, kafası bulanık bir yazı okudunuz.
Belki de bu mesaj bana değildir.
Yazıp rahatlamak istedim.

*fotoğraf dünden

**Cumartesi gününden beri sağ ayağımın üzerine basamıyordum. Dün doktora gittik. Fazla yürümekten (3 gün çok gezdik yalan yok) sağ ayağımın altındaki kaslar zedelenmiş. İlaçlarla geçecek inşallah. Bir de dualarla tabii :)
Böylece Japonya'daki ilk ayak ve bel röntgenim de çekilmiş oldu.

Merak eden herkese çok teşekkür ederim.
Benim için dua ederseniz çok mutlu olurum.

Sevgilerimle
Sergül Kato :)

15 yorum:

  1. Seni seviyorum hemde çok bana kırgın yada kızgın olsan bile =) sevgiler.. Dualarım seninle =)

    YanıtlaSil
  2. kötü insanlardan belki normal hayatta uzaklaşabiliyorsunuz ama rüyalardan biraz zor siliniyorlar:)boşverin siz onları.ben sizden birşey isticem.sizi bir süredir takip ediyorum.japonya çin ülkelerine ve özellikle yemeklerine büyük ilgi duyuyorum.sizden bol bol japon yemekleri tanıtımları bekliyorum:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Allah acil şifalar versin tatlım, dinlen bol bol çabucak geçsin..

    YanıtlaSil
  4. Kötülük olmasaydı iyiliğin değerini bilemezdik o yüzden ben kötü oldukları için onlara teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. Önce geçmiş olsun diyeyim. Bu anlattığını ben çok sık yaşıyorum. Konuşmadığım görüşmediğim hatta dargın olduğum tiplerle rüyamda anormal iyi oluyorum. Garip tarafı bu nefret ettiğim insanları rüyamda çok seviyorum ve mutlu oluyorum :) nedir acaba anlamı?

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle geçmiş olsun. Ben de geçenlerde uzun zamandır aramızın limoni olduğu bir arkadaşımı rüyamda gördüm. Çok etkilendim, boşver gururu ara dedim kendi kendime ve aradım. Neticede yine bi sürü münasebetsiz laflar etti ve ben onu niye hayatımdan çıkarmış olduğumu böylelikle hatırlamış oldum :( Yani neymiş rüyalara kanmamak gerekiyormuş. Geçmişte bizi kıran veya kötülük eden insanları tekrar hayatımıza dahil etmenin hiç bir manası yok, dediğin gibi insanlar bazen yükünü bıraka bıraka büyüyor..

    YanıtlaSil
  7. "Kendi yaşanmışlığı ile beni etiketlemeye, yargılamaya çalışan insanlar bana yük oluyorlar.Insan bazen de yükünü bıraka bıraka büyüyor. "
    Beni daha fazla ozetleyemezdin Sergül abla. Tamda bi sorunumun ustune geldin, saol :-) ★

    YanıtlaSil
  8. Cok gecmis olsun Sergul abla. Bu aralar cok hastaneye gidiyosun. Allah sifa versin ablacim :-)

    YanıtlaSil
  9. Cok gecnis olsun Sergül abla. Bu aralar cok hastaneye gidiyosun. Dikkat et kendine :-)

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun sergül abla en kısa zamanda iyileşirsin inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun.Acil şifalar...

    YanıtlaSil
  12. ah içimi dökmüşsün sanki buraya... anladığım kadarıyla yalnız da değiliz :)) aynı şeyi yaşayan bir çok insanı bir araya topladığın için de ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun en yakın zamanda iyileşmeni diliyoruz:)

    YanıtlaSil
  14. Çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  15. Çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül