26 Kasım 2013 Salı

Bardak Kızı Fuchiko #2




  Bardak Kızı Fuchiko #1 için buraya tık tık



Bir tesadüf ile satın aldığım Fuchiko zaten meşhurmuş ve daha da meşur olmuş durumda. Farklı firmalarla yapmış olduğu özel Fuchiko'lar deli paralara satılıyor Ebay tarzı sitelerde.
Şimdilik toplamda 5 rengi var.
-Peach - İlk seri şuan bulmak çok zor.
-Red- İlk seri şuan bulmak çok zor.İkinci serisi yeni çıktı ve her yerde o var :)
-Blue- İlk serisi bulunamıyor. İkinci seri, ben ilk bununla başladım ve şimdi yok oldu artık bulunamıyor.
-Navy- Sadece belirli mağazalarda kutularda satılıyor.
-Yellow- Sadece oyun salonlarında ufo denilen makilerde satılıyormuş. Çok istiyorum ben bunu ya. Sadece sarı yok bende :(

Geçenlerde Nagoya'daki Parco adlı alışveriş merkezinde bir etkinliği vardı Fuchiko'nun. Tabii ki hemen gittik diyemeyeceğim. Ayağımın üzerine basamadığım için Yoshi'nin izin gününü beklemek zorunda kaldım. Ama sonuçta gittik :)
Fuchiko'lu kırtasiye ürünleri çıkmış. Ondan aldım kendime :)


Fuchiko'yu evde bırakmıyorum. Hemen çantama ya da montumun cebine atıyorum. Belki fotoğrafını çekebilirim diye. Bakınız bu fotoğraf Takaya'ma çekildi.


Şok, şok, şok Obama Fuchiko ile surf yaparken yakalandı :)

 Kızaran yaprakları görmeye gittik :)

Türkiye etiketini açtık. İnstagram'da #fuchikotr etiketinde bizim kız neler yapıyor takip edebilirsiniz.


Ben de benim kız da bayılıyor Bath and Body Works'a :)


Heheh kahvaltıda böyleydi çaylarımız :) Bu arada kupalarımız da yeni :)

 Dün alışverişe gittik. Hemen dönecektik ama birden o kadar acıktım ki. Resmen başım dönüyordu. Akşam yemeğini evde yiyecektik ama benim yüzümden hemen kendimizi restorana attık. Pizza geldiğinde kızlar da ben de bu haldeydik.


Yaa işte böyle bir seri olacak sanırım bu. Kızlarla gezmece, tozmaca :) Devamı gelsin mi?
Yoksa kızlar İnstagram ile Pazartesi'de mi görünsün?
Ne dersiniz?

11 yorum:

  1. Bence kızların serisi ayrı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel bende istiyoruuuuum :)

    YanıtlaSil
  3. Devamı gelsin çok eğlenceli bir yazı dizisi olacak gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Devamı gelsin,çok tatlılar!! (^0^)

    YanıtlaSil
  5. Devamı gelsin,çok tatlılar!! :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Fuchiko'lar çok sevimli:)Sizi de tebrik etmek isterim çok iyi bir bloggersınız.Hergün bloğunuzu ilgiyle takip ediyorum.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Çok şirinler! Çok hoşuma gitti bu Fuchikocuklaaaarr!

    YanıtlaSil
  8. Devam devam çok tatlı kızlar da , siz de

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül