29 Ekim 2013 Salı

İnstagram ile Pazartesi #113

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


 Haftaya gezi ile başladık.Trenden ilk poz :)
 Japon usülü hizmet veren otelde kaldık.Otelin oda turunu merak edenler buraya tık tık
 Ertesi gün Takayama şehrinde bolca yürüdük.Oradaki bir tapınakta biz :)
 Fuchiko da bizimle geldi Takayama'ya :) Siz de Fuchiko'ya sahip olmak isterseniz buraya tık tık :=)
 Takayama'da eski yerleşimin olduğu sokaklarda yürüdük.
 Yine deprem oldu ne yazık ki.Bize uzaktı ama teyzemin telefonu ile uyandım 03:15 civarında.
 Sonrasında uyku kaçtı ve Japonya'daki 6 yılımı düşündüm durdum.Bu arada fotoğraftaki benim :)
Maiko olmak yazımı okumak için buraya tık tık
Sondan başlasak yazısı için buraya tık tık
 Hem yorgunluk hem de yağmurda ıslanmak falan beni grip yaptı.Tam bir grip olmasa da 2 gün yatırdı.Elimde ıhlamurum ve televizyonda en sevdiğim Japon programı izledim.İyileşir gibi oldum ama hala geçmedi.
 Murakami'nin kitabı aylardır bitmiyor.Aramız pek iyi değil kendisi ile!Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu kitabın adı.
 Bu sabah kliniğe gittik.Doğduğumdan beri çenemde bulunan ben yaş aldıkça büyümüş ve et beni haline gelmişti.
 Son zamanlarda özellikle daha da büyüdüğü için endişelenip doktora gittik.Doktor tehlikeli gibi durmadığını ama istersek alabileceğini söyledi.Yerine çıkarsa (inşallah çıkmaz) o zaman daha derin tetkikler yaparız dedi.
Ve bugünün 15:00'ine randevu verdi.
Biraz hazırlıksız yakalandım.Ben'i alırken acımıyormuş ama öncesindeki ağrı kesici iğne can yakıyormuş.
Saat 3'e kadar endişe ile bekledim.Sonra sedyeye yattım.Operasyonun büyüğü de küşüğü de aynı endişe ya!
Yoshi yanımda durdu.Çünkü elini tutmak istedim.O deli izlemiş :) Benim yüzüm kapatıldı.İğnede ve alınırken çok az acı hissettim.Eski yöntemle alınmış.Kesilmiş ve 3 dikiş atılmış.Böylece 28 yaşımda ilk defa dikiş atıldı bana :)Uyuşturucu iğnenin etkisi geçince canım yanmaya başladı.
Sonrasında Yoshi için başka bir kliniğe gittik.Uzun zamandır dirseği ağrıyordu.Ona da hem röntgen hem de başka bir işlem daha yapıldı.İlaçlarımızı alıp döndük eve.
Eve gelip kendimi zor attım yatağa.Tam anlamı ile ölü gibi uyudum.
Ve az önce uyandım :)
Çok şükür iyiyiz.Ağrı,sızı yok şimdilik.Yarın kontrole gideceğim.Umarım sorunsuz alırlar.

İşte böyle geçmiş bir hafta.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsiniz umarım

    YanıtlaSil
  3. Çok çok geçmiş olsun, bir daha çıkmaz işşallah

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten senin gibi cesur olup Japonyoda kalmak isterdim. Gerçekten o resimdeki senmisin? Sanırım makyajla değişmişsin ama her zamanki gibi güzelsin :) Güzel bir çinli Serrose :)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun Sergül, ben de aynı operasyonu geçireceğim sanırım üşengeçlikten kalkıp hastaneye gidebilirsem bi gün :)

    YanıtlaSil
  6. ikinize de geçmiş olsun allahtan acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun inşallah bir daha çıkmaz :)

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun sergül abla :) annemde benzer bi ameliyat geçirmişti şimdi iyi. sende iyi olursun eminmki :)

    YanıtlaSil
  9. inşallah tekrarlamaz.çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun! inşallah tekrarlamaz.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül