14 Ekim 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #111

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


 Evden dışarı çıkmayı canım pek istemese de markete gitmişliğim oldu.
 Bol bol dondurma yedim :) Her zamanki gibi :)
  Osaka Ikea' ya uğradık.Yoshi yemeklerini beğendi.Benim için şöyle böyleydi.
 Blog yazdım,blog okudum :)
 Gezi defterimi hazırladım.Osaka gezisi hala yazılmayı bekliyor ama :(
Şu kız kadar rahat ve mutlu geçmedi geçen hafta.İnşallah bu hafta diyelim :)

İşte böyle geçmiş bir hafta.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

6 yorum:

  1. Olsun yinede hava alınmış , miss gibi eşle yemekler yenilmiş gezilmiş ;) seviyorum bu seriyi ;)

    Mutlu bayramlar dilerim ;)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel resimler öyle :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir post olmuş zevkle okudum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.. Yazılarınıza yorum bırakmasam da blogunuzun sıkı bir takipçisiyim. İnternette gezinirken sizin yazılarınızda gördüğüm bir fotoğrafınızla karşılaştım. LİNK: https://www.zet.com/urun/sac-bantlari-15833 Belki haberiniz yoktur manasında bilgilendirmek istedim,umarım vardır.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Dondurma kaşığı ne hoşmuş, iyi bayramlar

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül