7 Ekim 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #110

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Karamel'siz bir Pazartesi eksik olur diye düşündüm :) Siz ne dersiniz?
 İçinde bulunduğum durum sebebi ile bolca okuduğum,bolca film seyrettiğim bir hafta oldu benim için.
 Yoshi'nin izin günleri hariç evden dışarı çıkmadım.
 Bolca yazdım diyebilirim.Resim kursuna gitmek istiyorum.Umarım bu sefer bir okul ya da kurs bulabilirim.
 Yeni oyuncağım nasıl?Benim gibi deli azıcık :)
 Bu da yeni oyuncak :) Kalemlerime sulananları hiç sevmem ama ben :)
 Yoshi'nin izin gününde kitap keyfi yapmaya Starbucks'a gittik.Çok güzel bir hava vardı.
 Japonya'da bazı restoranlarda sezonluk menü çıkıyor.Yoshi de her zamanki seçtiği yemek ile yeni yemek arasında kaldı :) Eski seçenek kazandı :)
Yazmaya devam işte :)

İşte böyle geçmiş bir hafta.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

5 yorum:

  1. Defterini çok sevdim, ya da aldığın notlarımı demeliyim.:)
    Her sayfasını tek tek yayınlasan sabaha kadar sıkılmadan okurum sanırım.:)

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzel vede akıcı bir post olmuş :) bir solukta okudum...

    YanıtlaSil
  3. Ben, bir kaç ay önce resim kursuna gittim fakat yarım kaldı. Kış için bende düşünmüştüm.
    Bence yeteneğin var bu konuda çizimin çok başarılı.
    Ayçiçeğine bayıldım özellikle. :)
    Bizim buradaki Starbucks'da tavuklu sandiviç yok malesef ya. Buradaki Starbucks'da normal zeytinli peynirli sandiviç var. Ah keşke gelsede denesem. :/

    YanıtlaSil
  4. sevgili serrose,
    çizimlerin çok sevimli, umarım bir kurs bulabilirsin;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül