25 Eylül 2013 Çarşamba

Mutfakta Dünya Var


Öncelikle dünya bizim mutfakta değil,arkadaşım Melike'nin bloğundan aldım.

 Melike ile aynı ilkokula gittik ama o hep yan sınıfımdaydı.Her daim birlikte sabahçı ya da öğlenci olduk.Sürekli olmasa da karşılaştıkça selamlaşırdık.Sonra o okulunu bitirip eczacı oldu.Ve bizim eve çok yakın bir eczane açtı.Böylece daha sık karşılaşır olduk.Bu yaz evine davet etti bizi.
Çok ama çok güzel ağırlandık.Bol kahkahalı bir gece oldu.Ona yardım etmek için mutfağa girdiğimde beni böyle bir görüntü karşıladı.
Kocaman bir dünya haritası.Harita desenli her şeye ilgimi biliyorsunuz.Bizim de hayalimiz böyle kocaman bir dünya haritası asmak.
Melike'ler dünya haritasını asmışlar ve gittikleri ülkelerin üzerine orada çekildikleri fotoğrafları yapıştırmışlar.Bayıldım hatta dibim düştü diyebilirim :)
Tabii karı koca çoook gezdikleri için çok fotoğraf vardı harita üzerinde.Haritada Japonya kısmı boş.Buraya geldiklerinde haritaya yapışacak fotoğrafı ben çekerim inşallah :)

Melike'nin süper bir gezi bloğu var :) Orada bu haritanın detay fotoğraflarını görebilirsiniz :)
Daha çok gez ve daha çok yaz Melike'cim inşallah :)
Sana ve ailene kocaman selamlar :)

Melike'nin bloğu için buraya tık tık 
Dünya bizim mutfakta yazısı için buraya tık tık
Harita projesini bir de eşinin klavyesinden İngilizce okumak için de buraya tık tık 

Hale'cim sizi de bekliyoruz unutmayın :)

6 yorum:

  1. Biliyormusun benimde en büyük hayalim ve hep yapmak istemişimdir hatta dünya haritam hazır sadece evlenip çok uzaklara gitme kısmı bekleniyor :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzelmiş
    benimde pc kayıtlı bir türkiye haritam var
    gittiğim illeri işaretliyorum :) bu fikir daha güzelmiş ama süperrr

    YanıtlaSil
  3. Sergülcüm asıl ben geldiğiniz için çok teşekkür ederim. Güzel bir gece oldu. Her sene tekrarını isterim.
    Bu arada fazla çağırma, atlar gelirim bilirsin :P

    YanıtlaSil
  4. :) Bir iki haftadır aynı şeyi yapmayı planlayıp araştırırken yazına denk gelmek iyi oldu Serrose. Ben bi de Türkiye haritası yapmayı planlıyorum altına. Fotoğraf yapıştırmak iyi fikir. Ben de pinlerim diyordum :)))) Daha çok yere giderler inşallah ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi fikirmiş bu. :) Blogunu da takibe alacağım onun. Severek okuyacağıma eminim.

    YanıtlaSil
  6. Sık sık severek bunun gibi severek okuduğunuz blogları paylaşmanız yeni ve hoş bloglarla tanışmamıza vesile olabilir ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül