19 Eylül 2013 Perşembe

Lady Gaga Fame


Yoshi beni karşılamaya eli boş gelmemiş.Doğum günümde Türkiye'deydim bildiğiniz gibi.Geçen sene olaylı hediye yollama çalışmalarından sonra bu sene yollamamayı tercih etmiş.
Lady Gaga Fame parfümünün testeri Prunusbox ile gelmişti.İkimiz de çok beğenmiştik.Ama hediye olarak bana geleceği aklımın ucuna bile gelmezdi.
Kokusu güzel,şimdilik kalıcılığı hakkında bir şey diyemiyorum.
Yoshi parfümü alırken vücut losyonunu da görmüş ve onu da atmış sepete.Parfümün siyah renkte olduğunu biliyordum.Hayır şişesi değil kendisi siyah :) Ama losyon da siyah olunca korkmadım değil.Sanki birazcık cilt rengini koyulaştırıyor.

Yeni bir parfüm daha yani :) Sevdim ben bu 28'i :)


8 yorum:

  1. lady gaga'ya özel bir ilgim olmasa da parfümünü çok beğenip almıştım ben de.. kokusu ağır, ama çok kalıcı. özellikle kıyafetin üstüne sıkılmışsa ertesi gün geride kalan kokusu çok çok daha güzel ilk halinden.. güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Hmm..cok merak ettim bu parfumu :) bir yerde testera denk gelirsem denemek istiyorum.Gule gule kullan Sergul Abla ;)

    YanıtlaSil
  3. İYİ GUNLERDE KULLANINNNNN VE NCE YILLARA BENIM EYLULDE 13.DE IDI ..
    NICE YILLARA :d

    YanıtlaSil
  4. kendisi gibi parfümü ve losyonu da orijinal desene :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Siyah mı ? bende ürperdim şimdi
    iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. İyi günlerde kullan canım, ama gerçekten vücut losyonu öyle siyah siyah bi garip geldi banada :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba;
    Blogunuzu beğendim. Yazı tarzınız da kendinize özgü. Eğer bizim internet dergimizde de yazmak isterseniz size bir köşe ayırabiliriz. Dergimizin adresi http://okumag.com ve eğer bizimle iletişime geçmek isterseniz e mail adresimiz : fotoakademi@gmail.com

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül