23 Eylül 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #108

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Türkiye'den yola çıkalı 1 hafta oluyor tam olarak.Geçen hafta yazmadığım için 1 haftalık fotoğrafları atlıyorum.Direkt Japonya'dan başlıyoruz.
1 gün önce 1 kilo domatesi (üstelik de lezzetli) 1 liradan alabilirken 1 gün sonra tanesi 2 liraya yakın almak çooook ağır geliyor bünyeye.Üstelik tadı da yok gibi bir şey.
 Japon yemekleri de özleniyor ama :) Udon yedim hemen :)
 Saat farkı sebebiyle gündüz uyumaları yaptık bol bol.Yatakta yalnız değildim tabii ki :)
 Dondurmalarını da özlemişim.Yoshi benim için dolaba stoklamış :)
 Lale'nin hediyesi Starbucks içeceğim ve ben :)
 Nagoya şehrine ait bir dergiye yazı yazmıştım.Japonca okulumdaki bayan rica etmişti.İlk sayfadan yayınlamaları çok hoşuma gitti.Bana da 5 adet yollamışlar.Mutlu oldum çok.
 Tiramisu'yu Japonya'da sevmeye başladım.Cidden seviyorum ama :)
Arabama atlar marketime giderim pozu :)

İşte böyle geçmiş bir hafta.Fazla evden çıkmadım.Alışma sürecindeyim hala :)


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

7 yorum:

  1. Katar'da lezzetsiz sebze ve meyveye o kadar para verdikten sonra ülkemiz gözümde cennete dönüştü. Kıymet bilmeliyiz

    YanıtlaSil
  2. Şu S harfi olan kaşığına bayıldım Sergül abla. Bir de canım dondurma çekti (:

    YanıtlaSil
  3. lale'nin hediyesi ile fotoğrafınız ayrı bir güzel olmuş. özlemişiz instagramda pazartesiyi :)

    YanıtlaSil
  4. blogunu yeni keşfettim sermoon ve çok sevdim :)
    nerdeyse ilk yazından itibaren okudum ve bitmek üzere :))
    bu arada starbuckstaki o içecekten ben de almıştım yeşil kahve özlü frambuazlı mıydı neydi bi garip gelmişti üçte ikisi kalmıştı benim :)

    YanıtlaSil
  5. alışverişe gittiğine göre alışma süreci iyi gidiyor :) sevdiğin ve özlediğin şeyleri yemek bulunduğun yerde insanı mutlu kılıyor.. mutlu oldukça da alışıyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. Japonyada yasamak zor mu acaba.. En cook merak ettigim ulkelerden birisi..:)
    Blogunuz yeni kesfettim ve cok sevdim..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Amerikadan selamlar.. Aramizda sadece okyanus var :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül