2 Eylül 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #106


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Antalya'ya gidince lunaparka gitmek sanırım bizim adetlerimizden olacak.Çünkü ablam bayılıyor buraya gitmeye.Bizi de götürdü.Ben sanırım yaşlanmışım eskisi kadar binemiyorum oyuncaklara ama yine de binmedim değil.


 Antalya plajında ben.Kafamda canım arkadaşımın el emeği saç bandım.Plajın en parlağı bendim :)
Siz de satın almak isterseniz buraya tık tık
 Manavgat şelalesinde ben.Annem çekti bu fotoğrafı çok farklı geldim kendime.
 Abla ile buluşmak demek midye yemek demek.Bazı şeyleri yalnız yapmanın tadı olmuyor hiç.
 Doğum günümde ben :)flaş yüzünden pek bir suratsızım ama napalım :)
 Doğum günü pastam :) Dileğimi tutup üfledim mumumu.
 Doğum günü mesajlarına,maillerine kocaman kocaman teşekkür ederim.
 Eve dönüş yolunda muz alan annem.Antalya çıkışında da muz satılıyormuş ben bilmiyordum.
 Yolda dönerken bulutlarda Karamel'i gördüm ben :) Siz de görüyor musunuz?
 Eve döndüğümüzde tarhanamız kurumuştu.Ve ben tarhanayı böylece aşırmayı çok severim :) Ananem duymasın :p
 Dün geceki ben.Turuncu pabuçlarımı yeni aldım çanta eskilerden.Çantam da turuncu aslında ama kırmızı gibi durmuş.Çantanın yazısı için buraya tık tık


Söke'den yazıyorum bu yazıyı hala yol yorgunuyum.Eylül ayına girildiğine göre yavaştan dönme psikolojine girdim demekti.Kaldı 14 gün!


İşte böyle geçmiş bir hafta.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

3 yorum:

  1. Demek güzel şeyler olmuş.Keyfiniz yerinde olsun...

    YanıtlaSil
  2. Zamanında birisi sana 'Türkiyedeyken gözlerinin için ayrı gülüyor bi başka mutlusun' yazmıştı sanki...

    gerçekten çok haklıymış burada bambaşkasın :)
    her resimde ayrı güzel çıkmışsın

    YanıtlaSil
  3. Aaaa abla Antalya'da mıydın? Sonradan haberim olmasaydı güzel yerler tavsiye edebilirdim. Bir dahakine?? :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül