4 Ağustos 2013 Pazar

Senden Önce Ben

 Japonya'daki son gecemde online kitap alışverişi yapmıştım.Gelir gelmez elimde olsun diye.Komşu sağolsun kargom elime 1 gün sonra ulaştı.Paketi açıp fotoğraflayınca Senden Önce Ben'e başla dediler.
Hemen başladım.Koca kitabı 1 günden az bir zamanda bitireceğimi bilmiyordum.
Aslında kitabın çok ahım şahım bir farkı yok bu tarzda yazılmış kitaplardan ama işte merak ettiriyor.
Kitabı okurken genelde böyleydi ifadem.Ama herkesin dediği gibi son 100 sayfaya gelindiğinde
Durum bundan ibaret oldu.
Bunu kitap bittiğinde çektim.Hamakta bildiğiniz hüngür hüngür ağladım.Annemler dalga geçtiler benimle ama umurumda bile değildi.
Ben her duygumu sonuna kadar yaşamayı seven biriyim.
Ağlamak istiyorsam ağlarım.O kadar :D
Japonya'daki ilk senemde bütün toplu taşıma araçlarında hüngür hüngür ağlamıştım.Kulağımda ipod her şarkıda başka bir alem ve göz yaşları.
Neyse evet kitap için,gerçek olmayan bir hikaye için mahvoldmum dün.
Eğer siz de duygusal kitaplar seviyorsanız ya da aşk hikayelerini ağlamaya hazır olun derim ben.
Bu kitabı Türkiye'de okumak benim için akıllı bir tercih oldu.
Japonya'da daha uzun kalırdım etkisinde gibime geliyor.
Kimler okudu?
Kimler okumayı düşünüyor?
Kimler uzak duracak?

Keyifli Pazarlar :)


42 yorum:

  1. Dün aldım ben de başlayacağım yakında ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emin misin :D okuduktan sonra da yorum isterim

      Sil
  2. Dün aldım ben de başlayacağım yakında ;)

    YanıtlaSil
  3. hiç ego yok kendinle barışıksın o resmi herkez koyamaz hele ki güzel biri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Güzel biri olarak anılmak ya da hatırlanmak yerine iyi veya zeki biri olarak hatırlanmak isterim :)
      Güzellik geçici ve göreceli teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  4. merak ettim ben de alacagım:)

    YanıtlaSil
  5. ya sen üzülme olmaz mı? Bir de seni düşünmek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Tam alıcaktım elim başka kitaba gitti onu aldım en kısa sürede alıp okuyacağım bunu da

    YanıtlaSil
  7. Dun birkac kitap siparis ettim onumuzdeki ayin listesine girdi bu kitapo zaman :) bu arada Dan brown cehennemi okudun mu ? O da cok guzel tavsiye ederim.:)

    YanıtlaSil
  8. Önceleri uzak durmayı düşündüm bu kitaptan ama dayanamadım sipariş verdim, hem üzülmekten korkuyorum hem de ne olabilir ki bu kadar hüzünlü diyorum :D merakıma yenildim :D

    YanıtlaSil
  9. çok merak ettim şimdi:)kesinlikle seveceğim tarzda bir kitap ama bencede iyiki japonyada okumamışsın:)iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  10. askkkk varsa tamda benlik bu kitap ozmn :) ACIL almam lazim bu kitabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim daha demin kitap alisverisi vidoyunu izledim hepside cok guzele benziyor ve kitap kapaklarida bayildim.
      senden kucuk bir sey rica edebilirimiyim bir yazi yada bir vidoyo sendeki kitap kategorilerinii yayinlaman yani elindeki kitaplari kategori olarak anlatman yada yazman ( ask, polisiye, psikoloji, felsefe, vs vs)
      senin tavsiyen ve yazilarin sayesinde hic teredut etmeden bazi kitaplari alabilirim.....
      bu arada da soylemeden edemiyecem cok basarilii ve cok cici birisin <3
      simdiden tskr ederim

      Sil
  11. askk varsa demekki tam benlik bu kitap ozmn acil almam lazim :)

    YanıtlaSil
  12. O kadar yorum okuduktan sonra ben de ağlayacağımı düşünmüştüm ama ağlamamıştım nedense.Kitabın sonlarını sabaha karşı okuyuşum ve çok uykusuz oluşum etki olmuş olabilir :))

    YanıtlaSil
  13. bende dün alacaklar listeme eklemiştim kitabı, bugün senin elinde görünce de bir an önce alasım geliyo :D ben kitap okurken, fanfic okurken ağlamaya bayılıyorum XD

    YanıtlaSil
  14. okudum bile :) ama hamile kalmadan önce herşeye ağlayan ben hamileyken ağlayamıyorum :) bu da garip bir durum

    YanıtlaSil
  15. Uzun zaman önce duymuştum bu kitabın metini okumayı düşünüyordum şimdi ise en kısa zamanda okumayı düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar :)
    Ben de bu kitabı bir hafta kadar önce okudum. Gerçekten hem çok ağladım hem de zaman zaman kıkır kıkır güldüm ve kitap bitince sanırım Will'in yanında yer aldım ve bir nebze rahatladım. Şimdi okumamış olanların zevkini bozmamak için biraz şifreli yazmaya çalışacağım :) Lou'nun adada Will'e açıkladığı bir sırrı ve ondan bir isteği vardı. Will'in ona verdiği cevap içimi sızlattı. Sayfa 425'te ve bir de Lou'nun Ritchi ile İsviçre'de yaptığı bir yazışma var, sayfa 464 - 465'te... Bu bakışaçısına karşı çıkamıyorum. İnsanların tüm seçimlerinde özgür olmaları gerektiğine inanıyorum. Umarım hiçbirimiz Will'in aldığı türden kararlarla yüzleşmeyiz...
    Neşeyle kalın!

    YanıtlaSil
  17. ondan dahada etkileyici bir kitap biliyorum ve kesinlikle okumalısın diyorum. mükemmel bir aşkın öyküsü livaneliden serenad ı oku.:))

    YanıtlaSil
  18. ondan daha etkileyici bir kitap biliyorum.seni sürükleyip o aşkın içine dahil edecek bir öykü. livaneliden serenadı okumalısın :))

    YanıtlaSil
  19. Bi kitabi okumak icin tavsiyeye ihtiyac duyarim ve bu tavsiyen benim icin yeterli oldu yakinda alicamm :-)

    YanıtlaSil
  20. cesaretin icin kutluyorum öncelikle :) kitap alışverişlerini buradan takip etmeyi de çok seviyorum. en güzel alışveriş kitap alışverişi benim için de :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. aşk kitapları okumuyorum hiçbir şekilde ama başka bir kitap tavsiyesinde bulunabilirim. Belki de okumuşsundur ama George Orwell'ı çok severim Hayvan Çiftliği kitabını şiddetle tavsiye ediyorum okumadıysan. Aşkın A sı yok ama içinde baştan söyliim :)

    YanıtlaSil
  22. okudum tabi ki de, hatta aynen ben de o yüz ifadesiyle bitirdim. ben kitapların ardından araştırmayı severim . oturdum dignitas'ı araştırdım. gerçekten böyle bir yer varmış . ötenazi videoları koymuşlar hatta bir adam bununla ilgili belgesel yapmış. üstüne o videoları izledikçe daha da üzüldüm.

    YanıtlaSil
  23. Ben de çok merak ettim şimdi Serrose :)
    Ben de çok ağlıyorum, her şeye ağlıyorum. Sevinirsin ağlarsın, üzülürsün ağlarsın da "heyecanlanıp ağlamak" da neyin nesiyse :)

    YanıtlaSil
  24. Sergül abla senin videonda gördüm , aldım ve okudum.. dediğin gibi çok ahım şahım değil ama son 100 sayfasında hıçkırarak ağlamaya başladım.. senden ricam daha çok kitap önerisi yapar mısın :D

    YanıtlaSil
  25. bu gün bitirdim gerçekten çok iyi , hıçkıra hıçkıra ağladım sonunda .Kitabı okurken hem sonuna merak ederek sonuna gelmeyi istedim hemde hiç bitmesin istedim.

    YanıtlaSil
  26. Bu gün bitirdim çok iyi gerçekten.Kitabı okurken hem sonunu merak ederek sonuna gelmek istedim hemde kitap hiç bitmesin istedim. sonunda hıçkırarak ağladım çok etkileyiciydi bence.

    YanıtlaSil
  27. Sergül Abla bitirdim ve kesinlikte ağlattı !

    YanıtlaSil
  28. Ahh sürekli bu kitabı okuyanların yorumlarıyla karşılaşıyorum . Ve o kadar merak ediyorum ki bu kitabı anlatamam ! Arada sırada sizin bu yazınızı da okuyorum fena oluyorum valla :D Okuma listemde birinci sırada şuan :D Bende er kitabı almışım bi bunu almamışım sanki ya !

    YanıtlaSil
  29. sergül abla uzun zamandır seni takip ediyorum. bende ailemden cok uzakta yaşıyorum. oyüzden bazı yazdıkların çok içimde hissediyorum. bende senden destek almaya başladım hep yaz seni seviyorum. bu arada kitabı okumaya niyet etmiştim önceden madem sen çok beğendin en kısa zamanda okuyacağım :).

    YanıtlaSil
  30. Listeye eklendi Sergülcüm. Senin tavsiyelerini seviyorum❤️

    YanıtlaSil
  31. sergül ablacım bende ağladım :( ama kitap muhteşem özelliklede filimin çıkması

    YanıtlaSil
  32. sergül ablacım bende okudum gercekten cok harika bir kitap . okurken insan empati kurması ve hayata sımsıkı sarılması gerekiyor gercekten bu hayat cok degerli , şu ne demiş bu ne diyor demesi icin asla yaşamamalıyız sevgilerle

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül