27 Temmuz 2013 Cumartesi

Prunusbox Temmuz Kutusu

 Dün Prunusbox'um geldi.Aylık 1260 yen olan bu kozmetik kutusunu seviyorum.Gerçi Ağustos ayından itibaren 1470 yen olacakmış.
Şimdiye kadar bütün kutular beni mutlu etti.Umarım bundan sonra da mutlu eder.

Otsuka Group firmasına ait Placenta C jelly -7 adet
Bu tarz yan ürünlere çok ilgim olmadığı için sanırım bu ürünü denemeyeceğim.

Pantene Clinicare 4 günlük Şampuan-saç kremi ve maske
Mis gibi kokuyor bu şampuan.Yanımda götürmüyorum,döndüğümde zevkle deneyeceğim.
 Vertrich oil-free liquid foundation
Bu markayı ilk defa duydum.İçerisinden 3 renk çıkması büyük incelik.Böylece renkleri karıştırabilirim.
Kullandıktan sonra yorumlayacağım.
 Ghassoul kil maskesi
Toz ve katı halde gördüğüm ya da kullanacağım ilk kil maskesi olacak.Bir çok şey için kullanılabilirmiş.En merak ettiğim ürün bu oldu bu ay.
 Le watosa Lip Gloss ve Lipliner -Azllenia krem

Kremi henüz kullanmadım.Ne için olduğunu da anlamış değilim bu noktada.
Ama kalemin ve gloss'un bendeki duruşu budur.Çok yapış yapış olmayan bir formülü var bir de hiç kalıcı değil ne yazık ki.

Lip Gloss-no:271 red clear red

Lip Liner-no:111 rouge rouge


Bu ayın kutusunu da çok sevdim.Üyeliğimi devam ettireceğim.

Türkiye'de bu sistemi uygulayan bir firma Vanilya kutu.Ayda 35 lira'ya böyle sürprizler yapabilirsiniz kendinize.Vanilya kutu Haziran ayı kutusundan 4 adet tam boy China Glaze oje çıktı.Kavuşmak için çıldırıyorum.Annemin evinde 6 adet Vanilya kutu beni bekliyor yani :)

Siz de kendinizi ödüllendirmek isterseniz  sizi buraya alalım tık tık

Vanilya kutu yazılarım için buraya tık tık

Prunusbox yazılarım için buraya tık tık


Buyrun videoya :)



1 yorum:

  1. mavi ojelerin heeepsii çok güzel
    videoyu yayınlamasanız da ojelerin kodlarını yazsanız bir o kadar güzel olur :]

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül