4 Temmuz 2013 Perşembe

Japonya`da Mazgallar:Kariya

Aslında bu yazıda mazgal yok ama başlığa logar kapağı yazmak içimden gelmedi.Mazgal serisi olarak devam ediyoruz :)

 Bir süredir çalıştığım okulun yönlendirmesiyle büyük bir fabrikaya gidip Türkçe dersi veriyorum.Fabrika Kariya şehrinde bulunuyor.İstasyon ve fabrika arasında bu iki güzel kapağa denk geldim.Her zaman olduğu gibi biri sade.
Diğeri renkli.Kariya şehrinde ne meşhur bilmiyorum.Ama kapakta çiçek olduğundan bir ilgisi olabilir belki.
Yolda benim gibi kafasını eğik yürüyenler için bu kapaklar bir görsel şölen :)

Japonya'da Mazgallar yazıları için buraya tık tık

*Not:Bloğu eskisi gibi sık güncellemediğimde bir yorum ya da mesaj almıştım.Lögar kapaklarını bile özledim diye.O mesajı ya da yorumu sonra çok aradım ama bulamadım.Çok teşekkür ederim sana.Beni çok mutlu ettin!


2 yorum:

  1. :)) Ben blogunu yeni keşfettim 2 haftadır yıllara sığdırdıklarını yedim yuttum, Japonya ile hiç alakam yokken artık var veya bir Japon yemegi anlatmıssın eskiden olsa midem bulanır diye izlemezdim bile ama artık Serrosenin Japon Balığı yapmıs, Serrose emek etmiş diye başlayıp merakla izliyorum..Bir kaç gündür çok post görmeyince ben de özledim valla :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül