20 Mayıs 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #94

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


 Ah hala aklımda bu fotoğrafı çektiğim an.Hayatımda en çok acı çektiğim anlardan biriydi.Ne iğrenç sesli bir filmdi o anlatamam.Zaten bu fotoğraftan sonra yukarıya kaçtım.
 Neo(Yoshi'nin köpeği) benim alerjim yüzünden annelerin evinde kalıyor.Geçenlerde kulağında bezeler çıkmıştı.Kontrol ettirdiğimizde kanserli bulunmuşlardı.Geçen hafta ameliyat oldu ve bugün şükür iyi.Tabii ki tekrar etme riski varmış.
 Neo'yu hastanede beklerken okuma halleri.
 Ahh bilemezsiniz bu anı ne kadar çok bekledim.Sevgili Isranur ve ablam en acilinden yolladılar bisküvimi.Kızlar kesenize bereket çoook teşekkür ederim.
Tabii ablamın paketini Nagoya'ya kadar taşıyan Ozan'a da teşekkür ederim.
 Bakınız sevgi arsızı :) Bütün bu suratla sevdirdi kendini.
 Yine hastanede bir bekleme hali.Bu sefer hasta olan bendim.Geçmek bilmeyen kuru öksürüğüm için gittik.Bir torba ilaç verdiler yine.

 İlaçları alabilmem için kahvaltı etmem gerekiyordu.Bu yüzden hazırladığım kahvaltım.
Ve ne zaman hüzünlensem (sebepli ya da sebepsiz) sığındığım şeyler kalemlerim ve defterlerim.Yine böyle bir dönemdi.


İşte böyle geçmiş bir hafta

Bugün kanji testi var.Şans dileyin bana.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun sana da Neo'ya da :(

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sergül,
    Öksürüğüne o yoğun hasta olduğun dönemdeki videolarından bizler de şahit olmuştuk. Bulma imkanın var mıdır ya da bulursan yapar mısın bilmiyorum ama sana iki önerim olacak.
    Birincisi gece yatarken ayaklarının altına vicks sürüp kalın (çift tabanlı gibi) bir çorap giyerek uyursan, Allah'ın izniyle öksürüğün geçer.
    İkincisi ise siyah turpun içini oy. İçine bal dök. Bunu bir kasenin içine koy çünkü çok sulanacak. Bunu bir gece bu büyük kasenin içinde beklet. Ertesi güne bolca suyu çıkmış olacak. Bu suyu ilaç gibi birer yemek kaşığı olarak iç. Bu da şifaya sebep oluyor. Güzel kardeşim, çok geçmiş olsun tekrardan. Bu instagram serini çok seviyorum. Diğer resimlerini de keyifle izledim.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun.

    bildiğim kadarıyla bu Türk tarzı kahvaltı orada yok. Japonlar bu tarz bir kahvaltı görünce şaşırıyorlar mı tepkileri nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
  4. RESIMLERE BAYILDIM TAKIPE ALACAGIM INS..BLOGU IZLEMEYE ALIYORUM SEVGILER..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül