14 Nisan 2013 Pazar

Yeni Masa Düzeni

Dün bütün günümü hobi odasında geçirdim.Ne yazık ki hala bitmedi.Yoshi de ben de çok yoğunuz bu sebeple hiç elimiz gitmiyor yukarı odalara.
Dün bir heves girdim odaya.Bütün fazlalıkları boş odaya yığdım.Hahah geçici çözüm yani.
Geçen gün Osaka İkea'ya gittik oradan sandalye ve halı aldık.Onların hevesi ile çeki düzen vermeye çalıştım odaya.
Masanın üzerine de bir kalemlik yaptım.Yukarıdakiler gerekli olanlar.

Evde var olan plastik kutuların yanına 2 adet Starbucks bardağını koydum.Biliyorsunuz burada çöpleri yıkamak zorundayız.Bu bardakları da yıkadıktan sonra atmaya kıyamadım :)

Ortadaki plastiğe cetvel,yapıştırıcı ve falçata koydum.Boş kalan yerlere tel zımba,silgi,not defteri ve masking tape'lerimden koydum.



Sol tarafa kurşun ve tükenmez kalemlerimi koydum.Sağ tarafa ise renkli kalemlerimi koydum.
Ve böylece masa üzerinde hoş hoşuma giden bir düzen oldu.Mutlaka zamanla değişecektir içindekiler ama şimdilik böyle :)

Bir de hobi odasında video çektim.İyi seyirler



4 yorum:

  1. slm sergül abla bence sen deryalı günler gibi bir program düzenlemelisin'evdeki işe yaramayan atık malzemeler nasıl değerlendirilir'başlığı altında.o starbucks bardakları ve plastik kap bence çok iyi bir fikir.görüntü olarakta güzel duruyor.iyi bir ambians ve uyum olmuş yani.

    YanıtlaSil
  2. Sergül Abla Şaheser yaratmışsın çok güzel olmuuş masa kalemliğin mutlaka buna benzer birşey yapacağım :D

    YanıtlaSil
  3. 6 günlük Japonya seyahatim sona erdi ve geçtiğimiz Cuma akşamı döndüm. Ama aklım hala orada, tam yaşanacak bir ülke. Ben bu kadar medeniyet görmedim hiçbir yerde, resmen bayıldım. Zerre kadar sorun yaşamadan, Narita-Yokohama-Tokyo-Yokohama-Tokyo-Narita arasında gezdim.

    Yalnız aklıma takılan, çok merak ettiğim ve kimseye soramadığım birkaç husus var, belki siz cevaplarsınız.

    1- Trendeki anonslarda cümleler hep ”mas” diye bitiyordu yalnış anlamadıysam. Bu kelimenin anlamını nedir?
    2- Dükkanlarda tezgahtar kızlar sürekli kelimeleri uzata uzata birşeyler söylüyorlar ortalığa, bu kızlar ne diyor?
    3- Hemen hemen tüm dükkanlarda 15-20 cm boyutlarında iki saplı bez çantalar satılıyor. Bu çantaların olayı nedir? Ne konur bunların içine?
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler 

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül