20 Nisan 2013 Cumartesi

Takatoo Jooushi Koen'den Manzaralar

 Takatoo Jooushi Koen 2013 sakura yazısı için buraya tık tık
Parka gitmişken sadece sakura fotoğraflamak olmaz dedim ve etrafı gözlemeye başladım.
Japonya'ya geldiğinizde en çok şaşıracağınız şeylerden biri şüphesiz giyim kuşam olacaktır.
Japon kızları yer ve zaman gözetmeksizin hep düğüne gider gibi giyinirler.
2007 yılında ablamı ziyarete geldiğimde Mart ayında gelin terliği ile sokakta yürüyeni bile görmüştüm.Gelin terliği derken eskiden olurdu ya yatak odası terliği.Topuklu ve tüylü işte ondan gördüm :) Benim ayaklarım botun içinde donarken o çok rahat görünüyordu.
Tamam mini etek ve topuklu ayakkabı seviyorlar anladım diyelim.Ama daha önce yazdığım gibi plajda,dağın tepesindeki tapınakta,markette falan biraz aşırı kaçıyor bence.
Tabii bu bence.

Önümdeki çifti gizlice çektim.Adamın kotunun üzerine bağladığı kottan kemer mi desem heybe mi bilemedim.
Sizce nasıl?
 

Sakura dondurmacısının önündeki bu güzellik buranın patronuymuş.
Kartonda diyor ki

'Ben Kuppi,patronum! 


 Bir Japon fast food'u olarak ızgara balık.Izgara balık çok severim ama limon ve salata olmadan pek tercih etmiyorum açıkçası.
 Bakınız toprak yolda az topuklu giymiş Japon bayan.Az topukluya dikkatinizi çekerim.Aslında çivi topuklu 2-3 kişiyi çekmek istedim ama beceremedim.
Kamera boynumda asılı iken çekmeye çalıştığım için bu kadar olmuş.
Bu da başla bir Japon abla.

İşte böyle bir park manzarasıydı.


6 yorum:

  1. Ben ilk fotoğrafta gözüken kolun,devamı olan eli göremiyorum =) benim mi algım şaştı gerçekten o el cepte ise ters dönmüş olması gerekmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  2. kızın eli adamın cebinde mi ben mi yanlış görüyorum?Ayrıca ayakları burkulmuyor mu topuklularla?Birde japon bayanlarda boy kompleksi var mı?Japon bayanların ortalama boyu ne kadar?(babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?)Kusura bakma sergül abla böyle birden bu kadar çok soru sordum,bir anda aklıma geldi:)Ne yapıyim sanırım birazcık meraklıyım.Ama yine de hani istemezsen cevap vermek zorunda değilsin.

    YanıtlaSil
  3. Ilk fotografta gozuken kolun devaminin nerede oldugunu anlamak icin baya inceledim ama anlayamadim O.o

    YanıtlaSil
  4. o cebin karşısından gelen pembe çantalı,yeşil ayakkabılı kişinin de renklerine hasta oldum:)) Oldukça renkli giyinmeyi tercih ediyolar sanırım...:)

    YanıtlaSil
  5. Birde Türklere oryantalist derler. Çok uzak olduğundan Japonları görmemişler demek ki :D Harbi biz de artık gelinlik altına bile converse giyildiği şu günlerde onların günlük hayatta o ayakkabıları giyiyor oluşları çok ilginçç !! :)

    YanıtlaSil
  6. gerçekten japonlar bu giyim kuşam meselesinde kötüler yaa :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül