29 Nisan 2013 Pazartesi

Honen Matsuri Komaki 2


Honen Matsuri Komaki yazısı için buraya tık tık



 Daha önce bu festivalin yazısını yazmıştım.Şimdi size festival ortamının fotoğraflarını göstermek istedim.Yukarıdaki fotoğrafta pamuk şekerleri görüyorsunuz.İlk geldiğimde böyle poşette satılmalarına çok şaşırmıştım.Bu çeşidin bizdeki gibi tahta çubuğu yok.
Üzerinde Japonya'ya meşhur anime karakterleri ve Akb48 grubu var.
 Festival alanında bir çok yiyecek standı olur.Bu görünen okonomiyaki.Özellikle Osaka'da çok seviliyor.
 Neden bilmiyorum ama maske satanlar da vardı.Alanı ya da takanı görmedim :)
 Festivalin yapıldığı yerin yanında süpermarket vardı.O gün açıktı ve otoparkını kapatıp kasalar koymuş.Böylece dileyen orada oturup yemeğini yiyebildi.Ve her şey normal fiyatı ile satılıyordu.Bayıldım bu politikaya.
 Sabahtan akşama kadar yürüyeceği yere böyle gelenler de var.Daha neleri vardı ya çekemedim.
 Bu taşların arasında kestane pişiriyorlardı.
 Ben tam bir kestane sever olduğum için tabii ki satın aldım.
Ve dağdan konvoy geldiğinde bu amcaya bayıldım :)

İşte böyle bir gündü.


5 yorum:

  1. Amca gerçekten ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Ben öyle bir gaflette bulunarak topuklu giydim halbuki pek tarzım değildir. günlerce ağrıdı bacaklarım. Güzel bir günmüş, maskelere bayıldım yanlız.... Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bizde seninle gezmiş kadar olduk renkli bir günmüş.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar zevksizler ayakkabı meselesinde :/ siyah çorap /beyaz ayakkabı

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül