14 Mart 2013 Perşembe

Vanilya Club Mart Kutusu 2013

Vanilya Club aylık 35 liralık bir servis.Her ay evinize bir kutu kozmetik ürünü geliyor.Deneme boyları ya da tam boy ürünler oluyor.


Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi  https://www.vanilyaclub.com alalım.

Üye olurken Davetiye Kodu Kısmına SKATO yazarsanız ilk alışverişinizde %10 indirim kazanırsınız.

Bu ayın kutusunun fotoğrafı ve yorumu yine annemden.

Kutudan çıkanlar

*Cosmed markasına ait tüy azaltıcı ve serum.Ürünlerin miktarı küçük olduğu için pek bir şey anlaşılabileceğini düşünmüyorum.Yazın geldiğimde deneyeceğim merakla.

*Lcn markasına ait PD06 Bonbon Şekeri adlı oje.Annem diyor ki.Ojenin rengi uçuk pembe ve içerisinde hafif ışıltıları var.2 katta rengini veriyor.Fırçasını da beğenmiş.Yazın çok severek kullanacağım dedi.Kendisi esmer tenli ve çabuk bronzlaşan biri olarak teni ile çok uyumlu duracak anlaşılan.Kıskandım annemi :(

*Lcn markasına ait 6 Yüzeyli Törpü.(15 lira) Annem törpüyü bana bırakıyor.Bu sebeple bir şey demedi hakkında.

*Alessandro'nun ojelerini severek kullanıyoruz anne kız.Ben de lip gloss'u da var.Bu sefer de dudak kalemi çıkmış.O da bana kalacak.Merakla bekleyeceğim bir ürün oldu kendisi.

*Mustika Ratu markasınına ait 3 poşet boy deneme ürünü çıkmış.Bengkoang Maskesi,Ayak Peelingi ve Bacak Losyonu.Henüz annem de denemediği için bilemiyorum nasıl olduklarını.

*Capelli Orgamica saç serumu.İçeriğinde Gül yağı varmış.Annemin saçları kısa olduğundan bu ürünle pek ilgilenmedi.O da bana kaldı yani.

*Ve son olarak Police To Be Women parfümü.Deneme boyu parfüm olmasına rağmen şişesi çok güzel.Kuru kafa şeklinde tasarlanmış.Kokusu pek anneme göre değilmiş.Bu sebeple daha da merak ettim.

İşte böyle dolu dolu bir kutu gelmiş.Japonya Glossyboz kutusuna da aynı ücreti ödüyorum.Ve fark ortada.Vanilya Club açık ara önde.Umarım bu hep böyle devam eder.


Kendinizi şaşırtmak ve sevindirmek için sizi  https://www.vanilyaclub.com alalım.

Üye olurken Davetiye Kodu Kısmına SKATO yazarsanız ilk alışverişinizde %10 indirim kazanırsınız.

Bugüne kadar gelen vanilya club kutularını okumak için buraya tık tık



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül