29 Ocak 2013 Salı

Mutfakta Neler Var? #5


Yoshi bir gece tatlı krizine girdiğinde kendimizi 7/11'a atmıştık.İçecek bölümünde bu ürün ile karşılaştığımda güzel olabileceğini düşünüp hemen sepete attım.
White Cocoa Latte bir süre dolapta bekledi.Sonra hadi artık seni içmeli ve denemeliyim dedim kendisine.Önce fotoğraladım sonra içmeye başladım.Yoshi de denesin istediğimden yarısını ona ayırdım.
Tadı şöyle böyleydi.Yani süte yakındı diyebilirim.İçtikten sonra kolumda kabartılar çıkmaya başladı.Aaa bana yaramadı alerji yaptı diye düşündüm.Hatta oh iyi ki hepsini içmemişim de dedim.
Yoshi eve gelince içeceği açtığımı ve denediğimi söyledim.Ben fena bulmadığımı ama kolumda alerji yaptığını söyledim.Ve onun payının dolapta olduğunu da ekledim.
2 saniye sonra bir ses geldi Yoshi'den aaaa bunun tarihi geçmiş.

Salak ben :( bozuk şeyi içmişim farketmeden.Alalı o kadar çok olmamıştı üstelik.Yeni lezzet deneyelim derken ne hale düştüm ya.

Yaaa işte bu da böyle bir anımdır kendisiyle.Özel üretim bir seriydi sanırım bir daha karşılaşır mıyız bilmiyorum.


Mutfakta Neler Var? #1 için buraya tık tık


Mutfakta Neler Var? #3 için buraya tık tık


Mutfakta Neler Var? #4 için buraya tık tık 

9 yorum:

  1. Merhaba Sevgili Sergül,
    Bloğunu bir süredir sessiz sedasız izliyorum. Ve sayfalar arasında gezinirken bir çok konuda seri yazıların olduğunu gördüm. Yorum bırakmasam da hepsini okudum =) Ben sadece mutfakta neler var ve Instagram ile pazartesi'yi biliyordum. Ama Japonya'da tabelalar, Japonya'da tuvaletler, vb gibi bir çok serin varmış. Kitap sözleri var mesela. Doğrusu bu serileri okumak çok hoşuma gitti. İlgimi çekti. Bunlarla farklı bir kültürü daha yakından tanıma imkanım da oldu. Şu an aktif yayını olmayan serilerine de vakit buldukça yazarsan bir okuyucun olarak sevinirim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada yazıdaki latte sorunu için de çok geçmiş olsun. Tarihe bakmayı zaman zaman unutabiliyoruz ne yazık ki. Umarım bir daha olmaz.

    YanıtlaSil
  3. ay canım çok geçmiş olsun sana

    YanıtlaSil
  4. Gecmis olsun Serrose.Genelde bu ulkede yiyecekler ve iceceklerin son kullanma tarihi aldigin gune cok yakin oluyor. Bende bundan cok sikayetciyim.Bizde her zaman evde yemek yemiyoruz ve haliyle aldigim urunler 3 gun icinde s.k.t. ni doldurmus oluyor.Ben titizlikle tarihlerine bakip aliyorum.Bu aliskanligim Turkiye'de de vardi ama burada ekstra ozen gosteriyorum.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Sergül Abla =)

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun iyi ki hepsini içmemişsin ya :( bu arada foto çok tatlı karamel ve latte yanyana :)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın canım, dikkat et tarihlere :) Ben tarihine bakmadan hiç birşey almam ..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül