30 Ocak 2013 Çarşamba

Minteas Resist

 Geçenlerde alışverişe çıktığımda bu kutucuk ile göz göze geldik.Sadece kutusu için bile alabilirdim ki üzerindeki 'lime mojito' ibaresini gördüm.Mojito Yoshi'nin en sevdiği kokteyldir.Bu sebeple tamam ona hediye almalıyım diye düşündüm.
Ve bu güzellik benimle eve geldi.



Bir çakmak boyutunda olan bu teneke kutu içerisinde yaprak şekline benzetilmeye çalışılmış şekerler var.
Çay yapraklı ve naneli olması gerekiyor tadının.Ama bu tanım eksik.
Tam olarak şöyle hayal edin.Ağzınıza bir kalıp sabun (kokusu,tadı hiç öenmli değil) almışsınız gibi bir şey bu ya.
O kadar keskin ve kötü ki Yoshi 15 saniye ben 20 saniye dayanabildim.

Kısacası olmadı,olduramadık ve aşk gitti bizden.
Şimdi şirin kutusunun içinde öylece kalakaldılar.

Iykh

6 yorum:

  1. Neyse kutusu yanına kar kalsın :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba ilk yorumlar güzeldir. farklı geldi bana bu kutu işçindeki şekerle. özellikle kutusu ok şık bence..yeni blogum var bende beklerim.sana göree çok az üyem var. iyi yazmalar. blogumda görmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. kutusu gerçekten çok güzel =)))

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Kötü olmuş gerçekten. Ambalaj bazen fos çıkıyor ama en azından kutusu güzel :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül